از پوستر همایش بین‌المللی اربعین و فرهنگ مقاومت رونمایی شد

از پوستر همایش بین‌المللی اربعین و فرهنگ مقاومت صبح امروز ۲۲ اردیبهشت رونمایی شد. 

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان در مراسم رونمایی از پوستر همایش بین‌المللی  اربعین و فرهنگ مقاومت با اشاره به آغاز فرآیند اجرایی همایش، کار برای اهل بیت (ع) را توفیق دانست و گفت: ظرفیت کامل استان در اختیار است تا همایشی فاخر و در شان سردار شهید جبهه مقاومت، سردار حاج قاسم سلیمانی صورت گیرد.

وی برنامه‌ریزی‌های همایش به خصوص در بخش بین‌الملل را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: بیست و یکمین همایش بین‌المللی پیرغلامان حسینی نیز به میزبانی کرمان در حال برنامه‌ریزی است و در ایام قبل و بعد از ماه محرم، شاهد فضای معنوی و حسینی در استان هستیم.

استاندار کرمان گفت: فرصتی بی‌بدیلی برای استان کرمان فراهم شده و اشاعه فرهنگ اهل بیت (ع) برای استان نعمت خواهد شد.

 پیش‌بینی حضور ۱۰۰ مهمان خارجی

حجت‌الاتسلام علی عارفی، رئیس همایش بین‌المللی  اربعین و فرهنگ مقاومت به مشارکت و همکاری تمام دانشگاه‌های استان در برگزاری همایش اشاره داشت و گفت: این همایش از بعد علمی به بحث اربعین و مقاومت می‌پردازد.


وی از پیش‌بینی حضور حدود ۱۰۰ مهمان خارجی در این همایش بین‌المللی خبر داد و افزود: مقاماتی از اندیشمندان، پژوهشگران و فرهیختگان کشور‌های مختلف، مهمان همایش بین‌المللی اربعین و فرهنگ مقاومت خواهند بود.

عارفی تصریح کرد: در نشست‌های هماهنگی در سطح ملی و استانی، برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته و به زودی نشست‌های منطقه‌ای آغاز می‌شود.

همایش بین‌المللی اربعین و فرهنگ مقاومت، ۳ و ۴ مهر ماه امسال به میزبانی کرمان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به شرکت در این همایش تا ۳۱ مرداد ماه فرصت دارند که مقالات خود را به دبیرخانه مربوطه در دانشگاه آزاد اسلامی کرمان ارسال کنند.

اربعین و فرهنگ مقاومت، اربعین ـ حقوق و روابط بین‌الملل، اربعین و اقتصاد، اربعین ـ معنویت ـ اخلاق ـ سلامت، اربعین ـ فرهنگ ـ هنر  ـ رسانه، اربعین و تمدن نوین اسلامی، اربعین و فرهنگ انتظار، ۷ محور همایش بین‌المللی اربعین و فرهنگ مقاومت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.