معاون استاندار کرمان خبرداد:

سفر وزیر صمت به کرمان

معاون اقتصادی استاندار کرمان گفت: استفاده از تولیدات داخلی استان، ملاک عمل و ارزیابی ادارات، صنایع و شرکت‌های کرمانی خواهد بود.


 امیر حسن‌زاده امروز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به توانمندی شرکت‌های فناور پایه کوچک و متوسط حوزه آی‌تی استان گفت: این شرکت‌ها بعضا از کشور‌های اروپایی ثبت سفارش دارند، اما ادارات و صنایع و شرکت‌های کرمانی، سفارشات خود را از خارج استان انجام می‌دهند.

وی با گلایه از این مسئله و عدم پشتیبانی از تولیدات و محصولات داخل استان افزود: یک سال است که مصوبه شورای تامین استان را مبنی بر اولویت تهیه و تامین نیاز ادارات و صنایع و شرکت‌ها از تولیدات داخلی گرفته‌ایم.

معاون اقتصادی استاندار کرمان تصریح کرد: امسال در خرید تولیدات داخلی و اجرای این مصوبه جدی پیگیری می‌کنیم و باید شاهد پشتیبانی و عملکرد قوی ادارات دولتی و صنایع از آن باشیم.
حسن‌زاده اظهار کرد: استفاده ادارات و صنایع و شرکت‌های کرمانی از کالا‌ها و محصولات تولیدی داخل استان، بهره‌گیری از خدمات شرکت‌های فناور و آی‌تی استان و عقد قرارداد بیمه با دفاتر استانی، سه ملاک برای ارزیابی و نحوه عملکرد آنها خواهد بود. 
وی گفت: مجموعه‌ها و افرادی که در این زمینه همکاری نداشته باشند به منزله ترک فعل محسوب می‌شود.

معاون اقتصادی استاندار کرمان اظهار کرد: کرمان را کرمانی‌ها باید بسازند، دستور استاندار بر سختگیری و جوابگوی مردم هستیم.

وی با اشاره به همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان "کرمان آیدکس ۲۰۲۴" که ۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، گفت: سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی داخلی و خارجی در این همایش حضور دارند و لذا همه دستگاه‌ها باید در پنل‌های تخصصی شرکت کنند.

حسن‌زاده همچنین از سفر قریب‌الوقوع وزیر صمت به استان کرمان خبر داد و گفت: حوزه صنعت، فرش و خودرو در برنامه‌های سفر وزیر به کرمان دیده شده است.

برچسب ها: صنایع ، ارزیابی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.