مدیر کل امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان:

حدود ۳۰۰ نفر از چهره‌های شاخص ورزش کشور عضو بنیاد نجوا هستند

حجت الاسلام احدی با اشاره به اینکه حدود ۳۰۰ نفر از چهره‌های شاخص کشور عضو بنیاد نجوا هستند، گفت: تاکنون این بنیاد در بحران‌های پیش آمده خدمات شایسته‌ای از خود نشان داده است.

حجت الاسلام والمسلمین احدی مدیر کل امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مراسم آزادسازی ۶ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد زندان مرکزی کرمان که به همت نیکوکاران جامعه ورزش استان کرمان انجام شد، ضمن گرامیداشت ایام پربرکت دهه کرامت گفت: شاید بگوییم ورزشکاران از معدود اقشاری هستند که با همه وجود، قدردانی خودشان را از انقلاب اسلامی نشان دادند و متاسفانه گاهی اوقات به ورزشکاران و قهرمانان ما بی‌مهری می‌شود.

وی افزود: به جز سپاه که مردانه به میدان آمد، این ورزشکاران هستند که در میادین اصلی مبارزه روبروی اسرائیل می‌ایستند و مبارزه نمی‌کنند و با حجاب و پوشش اسلامی خودشان افتخار و نماد اسلامی و ایرانی ما را در همه جای دنیا به رخ می‌کشند.

حجت الاسلام والمسلمین احدی تصریح کرد: من در هیچ موردی سراغ ندارم که مقام معظم رهبری ۱۰ مرتبه تشکر را پشت سر هم صریح و واضح از ورزشکاران داشته باشند.

وی بیان داشت: اتفاقی که امروز رقم می‌خورد، راه‌اندازی مجموعه‌ای به نام بنیاد نجوا است و نجوا مخفف مجموعه نیکوکاری جامعه ورزش ایران است و این مجموعه یک مجموعه خودجوش است و وابستگی به وزارت ورزش و جایی هم ندارد.

مدیر کل امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: در حقیقت در این راه، مجموعه‌های مختلفی حمایت و پشتیبانی می‌کنند؛ اما کار اصلی دست خود قهرمانان و افتخار آفرینان ورزش کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین احدی افزود: حدود ۳۰۰ نفر از چهره‌های شاخص و مطرح ورزش کشور عضو بنیاد نجوا هستند که مقام معظم رهبری وقتی فعالیت‌های بنیاد نجوا را دیده بودند، یک بار خودشان خودجوش از فعالیت‌های این بنیاد تشکر و قدردانی کردند.

وی تصریح کرد: این بنیاد تاکنون بیش از ۳۰ اتفاق و اقدام خیرخواهانه داشتند و در تمامی سیل‌ها، زلزله‌ها و بحران‌هایی که پیش آمده حضور جدی داشتند و حتی در مناطق محروم ماهیانه حضور پیدا می‌کنند و اقداماتی را انجام می‌دهند.

 حجت الاسلام والمسلمین احدی بیان داشت: زندانیان بسیار زیادی به همت این مجموعه آزاد شده اند و یک تفاهم نامه‌ای را هم با اداره زندان‌ها و ستاد دیه دارند آماده می‌کنند تا امضا کنند که این یک افتخار است.

مدیر کل امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: بعد از اینکه دیدیم جمعیت چهره‌های شاخص ورزش کشورمان آنقدر زیاد شدند و دوست داشتند کار‌های زیادی انجام دهند، ما به این نتیجه رسیدیم، نجوا‌های استانی را هم شکل دهیم که این مجموعه کاملاً مجموعه مردمی است و به همت خود قهرمانان اداره می‌شود و درحقیقت پاریزی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان تنها به عنوان ورزشکار عضو این مجموعه است. 

حجت الاسلام والمسلمین احدی افزود: واقعاً خدمت کردن در سازمان زندان‌ها و شغل شریف زندانبانی انصافاً یکی از سخت‌ترین کار‌ها است و باید خدا قوت گفت؛ چرا که مجموعه زندان‌ها به تنهایی از پس این کار بر نمی‌آید و برای این کار همه باید دست به دست هم دهند تا بتوانند این بار را از دوش سازمان زندان‌ها بردارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.