تأمین مینی بوس ویژه معلولان نخاعی و حرکتی در یزد

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد از تأمین ۲ خودرو مینی بوس ویژه معلولان نخاعی و حرکتی در شهر یزد خبرداد.

حجت الاسلام سیدمحمد ناصر حیدری سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد گفت: با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر یزد مقرر شده به مالکان تاکسی‌های فرسوده تسهیلات قرض الحسنه برای نوسازی این ناوگان اختصاص یابد پرداخت، لذا متقاضیات از سوی شهرداری به یکی از بانک‌های طرف قرار داد، معرفی می‌شوند.

او افزود: درشهر یزد هنور بیش از یکصد خودرو پیکان تاکسی فعالیت دارد و برخی تاکسی‌ها نیز عمر بیش از بیست سال دارد و به عنوان سرویس مدارس از آن‌ها استفاده می‌شود، لذا این مصوبه برای کمک به رانندگان پرتلاش تاکسی و برای خدمت رسانی بهتر به مردم صورت گرفته است.

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: همچنین برای تامین ۲ خودرو مینی بوس ویژه استفاده معلولان نخاعی و حرکتی نیز با تصویب شورای شهر تامین اعتبار شده و هزینه راننده و نگهداری خودرو در طول سال نیز توسط شهرداری یزد پرداخت می‌شود. 

حجت الاسلام حیدری همچنین در خصوص نامگذاری معابر شهری اظهار داشت: در صورت تمایل شهروندان به مشارکت در نامگذاری معابر بدون نام و مشکل دار، آنان می‌تواند درخواستی در این رابطه به واحد نامگذاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری واقع در خیابان آیت الله کاشانی، روبروی پارک هفت تیر و یا شهرداری یزد تحویل دهند تا مورد بررسی قرار گیرد. در این هفته ۳۵ مصوبه برای نامگذاری معابر شهر یزد به تصویب رسید. از جمعیت یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفری استان یزد حدود نیمی از آن در مرکز این استان سکونت دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.