امام جمعه بافق: 

مسئولان و خیران حمایت بیشتری از جامعه معلولان داشته باشند

حجت الاسلام حسینی گفت: گرامیداشت روز معلولان فرصت خوبی است که مسئولان، خیران و مردم به آنان در مراکز مختلف سر به زنند و جویای مشکلات آنان باشند.

حجت‌الاسلام حسینی، امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان گفت: مسئولان سعی کنند به مطالبات و مشکلات معلولان به ویژه در زمینه مناسب سازی اماکن شهر، توجه بیشتری کنند و برای رفع آن تلاش داشته باشند.

او افزود: مددکاران و افرادی که به از معلولان رسیدگی می‌کنند، شرایط سختی دارند و این افراد نیز باید حمایت شوند.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع بسیجیان اشاره کرد و گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب همواره راهگشای حل مسائل بوده و در رابطه با موضوع فلسطین هم تنها راهکار رفراندم است. 

امام جمعه بافق افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، زوال و افول استکبار جهانی حتمی است و امروز اقتدار حزب الله، شکست آمریکا در منطقه را رقم زده است. 

حسینی خاطر نشان کرد: باید برای اینکه دولتی اسلامی و با اقتدار در فلسطین تشکیل شود، همه گروه‌ها پای کار باشند و در سرنوشت خود دخیل باشند؛ البته امروز کشورهایی، چون عراق که روزی درگیر دخالت استکبار بود، به پشتیبانی فلسطین آمده است.

امام جمعه بافق همچنین با اشاره به دهم آذرماه سالروز شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس شورای اسلامی، به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: اصلی‌ترین شاخصه یک نماینده مجلس دیانت او است که باعث می‌شود همه به او اعتماد کنند.

حسینی تصریح کرد: در کنار شجاعت و اقتدار و دیگر خصوصیات نماینده مجلس، تدین او می‌تواند مجلسی انقلابی‌تر بسازد.

او گفت: نماینده‌ای که تدین داشته باشد، مجلس را تضعیف نمی‌کند و این برترین شاخصه یک نماینده است. 

امام جمعه بافق ۱۲ آذر روز قانون اساسی را گرامیداشت و افزود: اساس قانون اسلاسی کشور برخاسته از اسلام و بار‌های دینی مردم و خواسته‌های آنان است. 

حسینی گفت: عمل به قانون است که پیشرفتی مقتدرانه را رقم می‌زند و می‌تواند یک جامعه اسلامی را به کمال برساند.

تبیین اثرات لقمه حرام در زندگی و جامعه و راه‌های آلوده نشدن به این مهم از دیگر موضوعاتی بود که امام جمعه بافق به آن اشاره کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار