ارسال پیام تبریک به رزمندگان مقاومت فلسطینی

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در پیامی به نیرو‌های مقاومت فلسطین تبریک گفت.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با صدور پیامی پیروزی‌های فلسطینیان در مقابل رژیم سفاک صهیونیستی را به نیرو‌های مقاومت فلسطین تبریک گفت.

در این پیام آمده است: اینجانب عملیات طوفان الاقصی و کار بزرگ و حماسه‌ی عظیم و ارزشمندی که جوانان غیور فلسطین و حماس و جهاد اسلامی با پشتیبانی ملت مظلوم فلسطین و غزه در این روز‌ها انجام دادند و موجب غرور و شادمانی ملت فلسطین و لبنان و سوریه و دیگر مسلمانان جهان شدند و بار دیگر غیرت و حمیت و شجاعت دینی و اسلامی خود را نشان داده و باعث افتخار و مباحات همگان گردیدند را به جوانان مجاهد و فداکار فلسطینی و لبنانی و حماس و جهاد اسلامی تبریک می‌گویم و برای ملت رنجدیده فلسطین در طول قریب ۸۰ سال گذشته آرزوی پیروزی و سربلندی دارم. 

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی آورده است: این کار بزرگ نشانه آن است که مسلمانان در سایه عنایات خداوند متعال و وحدت و همدلی و ایمان و مجاهدت می‌توانند قدرت‌های طاغوتی و شیطانی را درهم بشکنند و دست استکبار و صهیونیزم را از قدس شریف و سرزمین‌های اسلامی کوتاه کنند و اسلام را به جایگاه واقعی خود برسانند و از سوی دیگر نشانه پوشالی و توخالی بودن قدرت‌های شیطانی و جباران و ستمگران است که در برابر اراده جوانان غیرتمند مسلمان باید به دنبال سوراخی بگردند و راهی جز فرار و ذلت ندارند. 

درادامه این پیام آمده است: یاد شهدای عزیز و مظلوم غزه و فلسطین و لبنان و سوریه را گرامی می‌داریم و برای جانبازان و معلولان و آوارگان مظلوم سلامت و عافیت مسئلت می‌نمائیم. ان شاء الله پایان این فداکاری‌ها پیروزی و سربلندی ملت اسلام و سرنگونی کفر و شرک و استکبار و صهیونیزم خواهد بود. «إِنَّ مَوْعِدَهُمُ الصُّبْحُ أَلَیْسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ» 
امید است مجامع بین المللی و کشور‌های اسلامی با حمایت خردمندانه از مظلومان بیش از این به جباران و جنایتکاران و غاصبان اجازه جنایت و کشتن و آواره کردن بیگناهان را ندهند. 

به گفته امام جمعه اراک جنایتکاران صهیونیزم نیز باید از حوادث گذشته درس بیاموزند و دست از تجاوز و خونخواری و درنده خویی بردارند که عواقب ظلم و تجاوز جز ذلت و نکبت در دنیا و آخرت نخواهد بود. 

همچنین در این پیام آمده است: دولت متجاوز و غاصب و وحشی اسرائیل نیز باید بداند که ادامه هرگونه اقدام خشونت بار دیگر جز ذلت و وحشت برای آن‌ها و عمال فاسد و تبهکار و شهرک نشینان غاصب و متجاوز نخواهد داشت. تهدیدات توخالی و اقدامات وحشیانه رژیم کودک کش و رو به زوال صهیونیزم جز بر بغض ملت‌های مسلمان و آزادی خواهان جهان نخواهد افزود و بنیان عنکبوت از پایه و اساس سست و ویران است. 

انتظار می‌رود کشور‌های اسلامی بیش از این اجازه ندهند تا رژیم رو به زوال صهیونیستی با رابطه و لابی با آن‌ها سرزمین‌های اسلامی و اولین قبله مسلمانان را اشغال و ملت فلسطین و ملت‌های عربی و اسلامی را تهدید نمایند. خداوند امت اسلامی را پیروز و قدس شریف را آزاد و قلوب ما را با یکدیگر مهربان فرماید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.