صهیونیست‌ها همه راه‌ها را مسدود کرده‌اند

خطیب جمعه اراک با تشکر از حضور پرشور مردم در تظاهرات حمایت از غزه گفت: مردم باید آمادگی داشته باشند که کمک‌های اقتصادی و درمانی را نیز ارائه دهند.

نماینده ولی فقیه در استان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اراک ضمن تشکر از حضور  مردم در راهپیمایی دفاع از مردم فلسطین گفت: در سراسر عالم آزادیخواهان در دفاع از مردم فلسطین همراهی کردند و این همراهی ادامه خواهد داشت. 

امام جمعه اراک افزود: مردم باید آمادگی داشته باشند که کمک‌های اقتصادی و درمانی را نیز ارائه دهند، شرایط حساس است و باید احساس مسئولیت کرد. 
او با بیان اینکه از خداوند برای مردم مظلوم فلسطین و غزه پیروزی را خواستاریم بیان کرد: تا دیروز چهار هزار بمب سر مردم غزه ریخته شده که از سوی صهیونیست‌های پلید و خارج از متعارف انجام شده است. 
خطیب جمعه اراک تصریح کرد: تقریبا همه راه‌ها بسته است و دشمنان پلید برای مذاکره آماده نیستند و آمریکا نیز در حمایت از جنایتکاران اسرائیل با تمام وجود برای بمباران غزه حمایت می‌کند. 
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: خانواده‌های مظلوم غزه بدون کوچکترین امکانات هستند که ما می‌توانیم حمایت‌های خود را با راهپیمایی و قطعنامه اعلام کنیم کشور‌های اسلامی باید اقدام اقتصادی و دارویی و بازدارنده انجام دهند.

امام جمعه اراک گفت: هلال احمر و سازمان ملل و شورای امنیت به جز آمریکا باید تدابیری لازم را در این خصوص اتخاذ کنند و جنایتکاران را محکوم کنند. 
او افزود: فلسطین مظلوم با این میزان از محدودیت شاهکار بزرگی انجام داده و همه دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی  اسرائیل و را دور زدند، اسرائیل هرگز این اقدام را باور نمی‌کرد، اما این ملت مظلوم با مشت خالی این افتخارات را رقم زدند. 
امام جمعه اراک تاکید کرد: اسرائیل باید بداند ملت فلسطین زیر بمب و در هر شرایط سخت دیگری از حق خود دفاع می‌کنند، نسل جدید غیرتمند فلسطین شجاعانه و با قدرت از حقوق خود دفاع می‌کنند و امیدواریم هلال احمر جمهوری اسلامی و وزارت خارجه و دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی نیز حمایت و کمک لازم را انجام دهند. 
خطیب نماز جمعه اراک ادامه داد: کشور‌های اسلامی و عربی با غیرت باید در حمایت از این ملت مظلوم و فداکار بسیج شوند. 
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه گفت: در شرق کشور در افغانستان زلزله رخ داد و بیش از ۲۵۰۰ نفر مردم افغانستان در این زلزله سنگین کشته شدند و لازم است هلال احمر و کمیته امداد و سایر نهاد‌ها و همچنین مردم باید در حد توان کمک لازم را داشته باشند. 
او در انتها به روز جهانی ریشه کنی فقر، مسائل سالمندان و معلولین، زلزله زدگان و دیگر مسائل ضروری تاکید کرد و گفت: در این شرایط کمک‌ها به اقشار نیازمند باید در دستور کار باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.