سردار همدانی نابغه جنگ‌های چریکی بود

فرمانده انتظامی کل کشور گفت‌: شهید همدانی در دفاع حرم آنچنان بروز کرد که به عنوان فرمانده نابغه جنگ‌های چریکی شناخته می‌شود.

سردار رادان امشب در سومین شب از اجلاسیه کنگره ۸ هزار شهید استان همدان گفت: همدان و استان همدان در آغازین روز‌های انقلاب توانست به سبب مجاهدت‌هایش در کشور به صورت شاخص شناخته شود. هیچ گاه ذهن‌ها فراموش نمی‌کند اولویت فرمانده اولین سپاه استان که در فردی مثل خانم دباغ بروز و ظهور کرد و نشان داد زنان انقلاب اسلامی نه تنها حجاب آن‌ها محدودیت نبست که می‌توانند در کسوت یک فرمانده عالی ظاهر شده، نقش‌آفرینی کرده و حماسه بسازند.

او درباره شهید همدانی نه تنها حبیب همدان بلکه حبیب کشور شده و نقش‌آفرینی وی در شرق و غرب و در دفاع حرم آنچنان بروز می‌کند که به عنوان فرمانده نابغه جنگ‌های چریکی شناخته می‌شود گفت: وی در بحران یا آرامش با خنده بر لب میهمان می‌کرد و می‌شد از او آرامش گرفت.

فرمانده انتظامی کل کشور با گرامیداشت شهید سعید قهاری سعید وی را مسلط به جنگ‌های چریکی و کلاسیک. معرفی کرد و گفت: صبوری و مظلومیت وی آدم را به سر به زیری میهمان می‌کرد.

او با تشریح شخصیت دیگر شهدا گفت: همدان نخبه‌پرور است همدانی که نه تنها خورشید‌هایی از سپاه را به نمایش می‌گذارد بلکه در ارتش نیز با افرادی مثل شهیدان نوژه، شاه حسینی، دو دانگه و امیر جوادی می‌درخشد.

برچسب ها: کنگره شهدا ، اجلاسیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.