فرماندار کوهبنان:

هر خانه باید به یک کارگاه تولیدی کوچک مبدل شود

فرماندار کوهبنان گفت: باید تلاش شود تا هر خانه در  روستا‌های کوهبنان به یک کارگاه کوچک تولیدی مبدل شود که این مهم در پویایی اشتغال و اقتصاد شهرستان موثر است.

جلسه کار گروه اشتغال و کار آفرینی کوهبنان به ریاست فرماندار، رئیس دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، معاون فرماندار، مسئول بسیج سازندگی  و با حضور سایر اعضا در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه فرماندار کوهبنان گفت: بایستی وام‌های اشتغال زایی سپاه، بنیاد علوی، بنیاد برکت و کمیته امداد راست آزمایی شود و با برنامه ریزی از طرح‌های اشتغال شهرستان که از تسهیلات قرض الحسنه استفاده کردند، بازدید شود.

وی ابراز داشت: از ۷۴۷ نفر تعهد اشتغال شهرستان تاکنون ۴۰۹ نفر محقق شده است؛ در حالی که به دنبال اخذ مجوز‌های کارخانه کنستانتره یک میلیون تنی طغرالجرد با مساعدت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرمانداری و کلنگ‌زنی این پروژه به زودی با حضور وزیر صمت خواهیم بود.

توکلی ابراز داشت: کارخانه بتونیت هم فعالیت آزمایشی خود را شروع کرده باید حمایت شود تا آمار اشتغال این کارخانه افزایش پیدا کند و همچنین به دنبال راه اندازی افق‌های جدید در معادن زغالسنگ هستیم تا کمکی به اشتغال و اقتصاد شهرستان شود.

وی تصریح کرد: باید تلاش شود تا هر خانه در  روستا‌های کوهبنان به یک کارگاه کوچک تولیدی مبدل شود که این مهم در پویایی اشتغال و اقتصاد شهرستان موثر است.

فرماندار کوهبنان تاکید کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی مساعد کوهبنان باید در راستای گسترش مراکز پرورش دام و طیور اقدام شود و زیر ساخت‌های مناسب در این راستا فراهم شود.

در این جلسه رئیس دفتر نماینده مردم در مجلس، مسئول بسیج سازندگی، مدیران ادارات صمت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، میراث فرهنگی، کمیته امداد، بهزیستی، بهداشت و درمان، شهرداری، راه و شهرسازی  و... گزارشی از اقدامات صورت گرفته خود ارائه کردند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار