رئیسی:

چرا داعش تمام روند ماموریت‌هایش را از آمریکا دریافت می‌کند؟

رئیس جمهور گفت: چرا داعش دست‌ساخته آمریکایی‌ها روند تمام ماموریت‌های خود را از آمریکا دریافت می‌کند، مردان و زنان بی‌گناه که جرمی مرتکب نشده‌اند را فقط به جرم خداپرستی از بین می‌برد.

آیت الله سدابراهیم رئیسی در دیدار با خانواده‌های شهدای حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ گفت: دو حادثه تروریستی که در حرم شاهچراغ رخ داد، منحصر به این حرم نبود؛ سال‌ها قبل هم نمونه این حادثه را در روز عاشورا در حرم مطهر رضوی داشتیم.

وی با بیان اینکه نمونه دیگر آن هم به دست صدامیان در حرم مطهر امام حسین (ع) رخ داد و زائران به خاک و خون کشیده شدند، این اتفاقات امتداد دارد، افزود: این بغض و کینه دو امتداد دارد، نخست جریان مردان و زنان خدایی و دوم جریان ضد پیامبران و امامان و دین.

‌رئیس جمهور با بیان اینکه برخی‌ها ادعای رعایت آزادی بیان و عقیده دارند،، اما به راحتی انسان‌ها را به جرم خداپرستی از بین می‌برند، تصریح کرد: امروز ادعای حقوق بشر و آزادی بیان و عقیده از سوی برخی‌ها، گوش فلک را کَر کرده، در صورتی که رفتار‌ها چیز دیگری است.

وی با بیان اینکه چرا داعش دست‌ساخته آمریکایی‌ها روند تمام ماموریت‌های خود را از آمریکا دریافت می‌کند، مردان و زنان بی‌گناه که جرمی مرتکب نشده‌اند را فقط به جرم خداپرستی از بین می‌برد، ادامه داد: آمریکایی که خود از بزرگ‌ترین مدعیان حقوق بشر و آزادی عقیده در جهان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار