نصرتی:

باید از تورنمنت اردن استفاده لازم را ببریم/ کی روش هر چه دارد از ایران است

مدافع سابق تیم ملی فوتبال درباره حضور ملی پوشان در تورنمنت اردن توضیحاتی را بیان کرد.

محمد نصرتی مدافع سابق تیم ملی فوتبال درباره بازی دوستانه ایران و اردن اظهار کرد: بازی متوسطی از تیم ملی دیدیم که نه خیلی خوب و نه ضعیف بود. ما در فاز حمله خوب بودیم و توانستیم ۳ گل بزنیم، اما در فاز دفاعی موقعیت زیادی به حریف دادیم و باید بیشتر کار کنیم. ساختار دفاعی نباید فقط متخص به عناصر دفاعی باشد و باید نفرات هجومی هم در زمان دفاع به تیم ملی کمک کنند.

نصرتی درباره اینکه  بازی با تیم ملی اردن توانست محک خوبی برای تیم ملی کشورمان باشد، گفت:  تیم ملی اردن در کشورش بازی می‌کرد و از شرایط میزبانی استفاده می‌کرد، چون بلافاصله گل زودهنگام خوردند یک ذره شیرازه تیمشان به هم ریخت، اما واقعیت این است که این‌ها جزو تیم‌های درجه دوم و سوم آسیا هستند و ما نباید دغدغه بازی با چنین تیم‌هایی داشته باشیم. ما باید خودمان را  با تیم‌هایی مثل ژاپن، کره جنوبی، استرالیا و عربستان محک بزنیم.

او درباره اینکه  بازی فینال برابر تیم ملی قطر با سرمربیگری کی روش را چطور می‌بیند، گفت: به نظرم قطر هم تیم ضعیفی است و  فقط می‌تواند محک خوبی برای هماهنگی بازیکنان ما باشد. با توجه به اینکه قطر هم میزبان جام ملت‌های آسیا است، بازی دوستانه با این تیم خوب می‌تواند باشد.

مدافع سابق تیم ملی فوتبال درباره اینکه تقابل کی روش با فوتبال ایران را چطور می‌بیند، گفت: کی روش  در ۲۰ سال گذشته هر چه دارد و اکنون که سرمربی تیم ملی قطر شده، به واسطه حضورش در تیم ملی ایران بوده است. او باید همیشه قدردان ایرانی‌ها باشد. این بازی دوستانه است و  نتیجه اش خیلی مهم نیست و باید در بازی‌های رسمی ببینیم که رویکرد کی روش به چه صورت است.

نصرتی درباره اینکه تورنمنت اردن برای آماده سازی تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا خوب است، گفت: به هر حال ضرب المثل معروفی است که می‌گوید کاچی به از هیچی است. ما نمی‌توانیم با تیم‌های قدرتمند دنیا همانند ژاپن و کره جنوبی بازی کنیم و حداقلش این هست که از برگزاری چنین تورنمنت‌هایی بتوانیم استفاده کنیم.

او درباره اینکه تیم ملی فوتبال در جام ملت‌های آسیا می‌تواند موفق شود، گفت: توقع ما این است که تیم ملی فوتبال در جام ملت‌ها قهرمان شود و اگر ما از چنین تیمی توقع نداشته باشیم از چه تیمی انتظار باید داشته باشیم. اکثر بازیکنان  هم سابقه حضور در جام جهانی  و هم  تجربه زیادی دارند و قلعه نویی هم در یک دوره جام ملت‌ها روی نیمکت فنی تیم ملی حضور داشته است. اکنون هم تیم ملی کشورمان باید برای قهرمانی به این مسابقات برود و توقع کمتر از این نباید داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار