بیش از ۳ هزار دانش آموز البرزی به اردوی راهیان نور اعزام می شوند

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز گفت: امسال مرحله اول اعزام دانش آموزان به اردو‌های راهیان نور ویژه ۳ هزار و ۶۰۸ نفر از دختران دانش آموز از ۹ آبان آغاز می‌شود.

فتح اللهی در این نشست اردوی راهیان نور را فرصت مناسبی برای خودسازی توصیف کرد و اظهار داشت: اردو‌های راهیان نور دانش‌آموزی فرصتی ویژه برای آشنایی نسل جوان با دستاورد‌های انقلاب اسلامی و رشادت‌های رزمندگان اسلام است.
 
وی با اشاره به نقش اردو‌های راهیان نور در بازخوانی برنامه فراگیر پرورشی در مدارس گفت: برنامه فراگیر پرورش سعی دارد نقش تمامی ارکان تعلیم و تربیت و سیاست‌های تحولی و ابلاغی دولت به آموزش و پرورش در مسائل مرتبط با حوزه تربیتی را به خوبی اجرا و به نمایش بگذارد.

وی افزود:پنج هدف پایه‌ای خردورزی، ایمان، امید، نشاط و هویت در این برنامه طراحی شده است که تحقق هر کدام از آنها، عملیاتی‌سازی سند تحول بنیادین، توجه جدی به مفاد بیانیه گام دوم انقلاب و به ویژه لبیک به رهنمود‌های مقام معظم رهبری در خصوص لزوم جذاب‌سازی فعالیت‌های پرورشی در سطح مدارس را رقم خواهد زد و اردو‌های راهیان نور مسیری برای تحقق این پنج هدف پایه‌ای محسوب می‌شود.
 
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: امسال مرحله اول اعزام دانش آموزان به اردو‌های راهیان نور ویژه ۳ هزار و ۶۰۸ نفر از دختران دانش آموز از ۹ آبان آغاز می‌شود و مرحله دوم نیز که ویژه پسران خواهد بود در بهمن ماه برگزار خواهد شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.