برگزاری آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی برای دانش آموزان با آسیب شنوایی

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز از حضور پلیس راهور در مدارس استثنایی این استان خبر داد.

سلیمانی گفت: بر اساس تفاهمنامه بین اداره کل آموزش و پرورش استان البرز با پلیس راهور استان البرز، این طرح از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی به منظور توسعه مشارکت‌های عمومی و پیشبرد اهداف آموزشی و فرهنگی و همچنین حفظ جان و تامین ایمنی و سلامت دانش آموزان با نیاز‌های ویژه عملیاتی شده است. 
 
سلیمانی افزود: این طرح برای اولین بار در قالب برنامه آموزشی و در راستای آگاهی بخشی دانش آموزان با آسیب شنوایی در مدرسه پسرانه باغچه بان ناحیه سه کرج به اجرا درآمد. 
 
سروان دیناروند از پلیس راهور کرج اظهار داشت: دانش آموزان نقش مهمی در تبیین فرهنگ رانندگی دارند و ارتقا کیفی رانندگی و ترافیک از اهداف طرح همیار پلیس است. 
 
وی با اشاره به اینکه اجرای طرح همیار پلیس از اوایل سال ۱۳۸۶ در کشور شروع شده است، افزود: همیاران پلیس می‌توانند در کاهش جرائم رانندگی همانند: نبستن کمربند ایمنی، صحبت کردن با تلفن همراه، سرعت و سبقت غیر مجاز بسیار موثر عمل نموده و سلامت خود و دیگر سرنشینان را موجب شوند. 
 
گفتنی است این رویداد با استقبال پرشور دانش آموزان با آسیب شنوایی مواجه شده و روزی خاطره انگیز را در کنار پلیس شهر برای آنان رقم زد؛ همچنین از طرف پلیس راهور به همه دانش آموزان، کارت همیار پلیس و کتابچه راهنما اهدا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.