پارک علم و فناوری در قاب جشنواره رسانه ای

نخستین جشنواره رسانه‌ای پارک علم و فناوری در قاب رسانه با هدف معرفی ظرفیت‌های پارک علم و فناوری آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگاران گفت: با هدف بهره‌گیری از توان و قابلیت رسانه‌های مکتوب، برخط، دیداری و شنیداری آذربایجان غربی برای معرفی فعالیت‌های پارک علم و فناوری استان و ظرفیت‌های آن برای استفاده بیش از پیش جوانان نخبه و دانشجو، نخستین جشنواره رسانه‌ای پارک علم و فناوری در قاب رسانه برگزار می‌شود.

جواد نوری نیا ادامه داد: جشنواره رسانه‌ای در هفت محور مردمی سازی و بومی سازی فناوری و نوآوری در استان، تولید محتوای رسانه ای به منظور تقویت اقتصاد دانش بنیان، نقش پارک علم و فناوری در اشتغال آفرینی، پارک بستر ساز رشد اقتصادی، نقش پارک در افزایش تولیدات فناور محور، پارک و برونداد ایده تا عمل برگزار می‌شود.

این مقام مسئول، گزارش، یادداشت، مقاله، مصاحبه، خبر، چندرسانه‌ای و بخش ویژه دانشجویی را از جمله قالب‌های این جشنواره رسانه‌ای عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه آثار منتشر شده در بازه‌ی زمانی اول دی‌ماه ۱۴۰۱ تا پایان آبان‌ماه ۱۴۰۲ می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند، گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره نیز تا دهم آذرماه ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده است.

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی با بیان هر شرکت کننده می‌تواند سه اثر در سه قالب این جشنواره را به دبیرخانه ارسال کند، اظهار کرد: جوایز در نظر گرفته شده برای نفرات برتر این جشنواره، در حد بسیار خوبی است که می‌تواند انگیزه مضاعفی برای علاقمندان جهت رکت در این جشنواره ایجاد کند.

نوری نیا تاکید کرد: رسانه ها برای معرفی هرچه بهتر فعالیت های فنا آورانه و دانش بنیان، این جشنواره را به عنوان یک مسئولیت اجتماعی نگاه کنند، افزود: دانشجو یا فارغ‌التحصیلانی هستند که به دنبال فضایی برای بروز استعداد‌های خود هستند؛ پارک این ظرفیت را دارد که امکانات لازم را در اختیار متقاضیان قرار دهد تا در راستای عملی کردن ایده‌های خود بهره‌برداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.