تامین ایمنی تردد در جاده های آذربایجان‌غربی برای فصل زمستان

رییس مدیریت بحران راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تمهیدات لازم برای تامین ایمنی تردد در جاده های استان در فصل زمستان فراهم شده است.

رییس اداره مدیریت بحران راه و شهرسازی آذربایجان غربی در جلسه شورای هماهنگی و کمیته مدیریت بحران شواری هماهنگی امور راه و شهرسازی استان گفت: اقدامات پیشگیرانه از بروز خطرات احتمالی جلوگیری می‌کند و جاده‌های استان به خصوص راهدارخانه و محل‌های استراحت و نمازخانه بین جاده‌ای آماده شود.

علی قهرمانی می گوید: با آماده سازی و ایمن سازی مسیر‌ها و جاگذاری تابلو‌ها و علائم هشداردهنده و تامین روشنایی مناسب مسیر‌های مورد نظر شاهد سفری بدون بروز حادثه و سوانح خواهیم بود.

وی گفت: ساماندهی تابلو‌های ایمنی راه‌ها و اعمال اقدامات پیشگیرانه و آشکارسازی نقاط حادثه خیز در این خصوص از دیگر مسائل مورد توجه است.

 قهرمانی افزود: در راستای حفظ آمادگی برای مقابله با بحران‌های احتمالی منجمله سیل به ویژه در نقاط مستعد استان باید نسبت به لایه روبی بستر رودخانه‌ها به خصوص در محل تلاقی راه‌های اصلی و فرعی به لحاظ فراهم کردن زمینه وقوع تصادفات جاده‌ای اقدامات لازم را اعمال گردد.

رییس اداره مدیریت بحران راه و شهرسازی آذربایجان غربی ادامه داد: دستگاه‌های زیر مجموعه را و شهرسازی باید ضمن هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های امداد رسان و خدمات رسان به منظور هم افزایی در پیش بینی تمهیدات ایمنی و امدادی، اقدامات لازم را انجام دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.