ماشین آلات خدمات شهری کمالشهر نوسازی شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر کمالشهر استان البرز اعلام کرد: با صرف ۵۰۰ میلیارد ریال ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین این شهر نوسازی شد.

صالح گلزار زیرک گفت: از آن جا که ناوگان حمل زباله و خدمات شهری کمالشهر فرسوده و با مشکلات متعددی مواجه شده بود با تصویب اعتبار ویژه

توسط شورای زمینه نوسازی این ناوگان فراهم شد.

وی ادامه داد: با این اعتبار سه دستگاه کامیون بنز ، یک دستگاه بیل بکهو، یک دستگاه لودر، یک دستگاه تریلرو تعدادی باکت دلتا خریداری و وارد ناوگان خدمات شهری شده است.

صالح گلزار زیرک با اشاره به دغدغه شهروندان در خصوص آسفالت معابر کمالشهر گفت: قرار داد خرید و پخش ۲۰ هزار تن آسفالت در مناطق چهارگانهکمالشهر با شرکت پیمانکاری منعقد شده است و به زودی اجرایی می شود.

سخنگوی شورای اسلامی کمالشهر گفت: در کنار آسفالت معابر با اختصاص ۴۰۰ میلیارد ریال طرح نوسازی و توسعه جدولگذاری و ایمن سازی در برابر سیلاب در هسته مرکزی کمالشهر ، خرمدشت ، پیشاهنگی و شهر امیر المومنین (ع) در دست اقدام قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه روزانه ۸۵ تا ۹۰ زباله در کمالشهر تولید می شود ، افزود: یک دستگاه سیم تریل برای انتقال زباله های این شهر به منطقه حلقه دره (محل دفن زباله های استان البرز) بهکار گرفته شده است.

گلزار زیرک با اشاره به محدودیت فضاهای تفریحی کمالشهر گفت : احداث سه بوستان جدید از جمله بوستان حاشیه جاده قزلحصار در دست اقدام قرار گرفته است و این پروژه ها درکمترین زمان مکن بهره برداری خواهد شد.

سخنگوی شورای اسلامی کمالشهر با اشاره به ضرورت استقرار دفاتر دستگاه های اجرایی و فرهنگی در این شهر بیان کرد: اکنون عملیات احداث ۲ ساختمان اداری ، اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، شورای حل اختلاف و یک ساختمان مربوط به خانم عالم از محل اعتبارات مدیریت شهری کمالشهر در دست ساخت وتکمیل است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.