اختصاص ۸ هزار میلیارد ریال برای جاده سازی در چهارمحال و بختیاری

۸ هزار میلیارد ریال اعتبار برای جاده سازی در استان چهارمحال و بختیاری هزینه می‌شود.

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری شامگاه شنبه در آیین افتتاح بخشداری کیار شرقی گفت: ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده ۵۶ برای توسعه استان اختصاص داده شد که بخشی از این هزینه صرف جاده سازی و امور زیرساختی می‌شود.

وی تاکید کرد: از این مبلغ هشت هزار میلیارد ریال در بخش جاده‌سازی هزینه می‌شود.

حیدری افزود: از مجموع هشت هزار میلیارد ریال اعتبارات اختصاص یافته ماده ۵۶ برای توسعه جاده‌های چهارمحال و بختیاری سه هزار میلیارد ریال برای چهار خطه شدن جاده فرخشهر به دستگرد به دزک به شلمزار به کارون چهار هزینه می‌شود.


بیشتر بخوانید


وی اضافه کرد: پارسال ۹۰ هزار میلیارد ریال اعتبار از محل تملک دارایی‌های سرمایه‌ای جذب شد که این مبلغ علاوه بر اعتبارات مصوب سفر رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری بود.

حیدری ادامه داد: سال گذشته در کنار اعتبارات ماده ۵۶ جذب اعتبارات ماده ۲۳ هم پیگیری شد تا بتوان با هزینه‌کرد آن انقلاب در ارتقای جاده‌ها و زیرساخت‌ها ایجاد کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: تمامی جاده‌های مراکز شهرستان‌ها به مرکز استان و راه‌های ارتباطی شهرکرد به استان‌های دیگر باید چهارخطه باشد.

وی، تقویت زیرساخت‌ها را یکی از مهم‌ترین شاخص‌های توسعه دانست و گفت: بهبود وضعیت جاده‌های ارتباطی نقش مهمی در جذب سرمایه‌گذاران، افزایش گردشگران و رونق تولید دارد.

حیدری با بیان ضعف زیرساخت‌های جاده‌ای چهارمحال و بختیاری قبل از فعالیت دولت سیزدهم تاکید کرد: در این دولت گام موثری برای توسعه راه‌های استان برداشته شد.

وی افزود: گام بعدی دولت سیزدهم رعایت عدالت در تقسیمات کشوری بود که کار‌های مهمی انجام و ارتقای فرخشهر به شهرستان و کیار شرقی به بخش محقق شد.

حیدری، تحقق ارتقای بخش کیار شرقی را از اقدامات ارزشمند دوات سیزدهم در سایه حفظ وفاق، همدلی و انسجام بین مسئولان دانست و گفت: چهارمحال و بختیاری با تنوع قومیت‌ها مواجه است و مدیریت ارشد استان برای تقویت همدلی اقدام و تلاش می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ZAGROSIAN
۱۱:۲۳ ۳۰ مهر ۱۴۰۲
خرید ماشین آلات راهسازی و سنگین و برف‌خور و آسفالت خور و آسفالت نیاز استان است اگر استانمان میخواهد رشد یابد می‌باید جاده های ترانزیتی شمالی و جنوبی استان را هر چه سریعتر چهار بانده کند