سلوان مومیکا با اهانت به قرآن، از جنایات صهیونیست‌ها حمایت کرد + فیلم

سلوان مومیکا که پیشتر بار‌ها به قرآن کریم اهانت کرده بود این بار همزمان با اهانت به قرآن از جنایت صهیونیست‌ها حمایت کرد.

سلوان مومیکا فرد هتاکی که پیش از این بارها به قرآن اهانت کرده بود، از رژیم صهیونیستی حمایت کرده و کشتن هزاران کودک و زن جایز دانست.

سامح عسکر، نویسنده مصری، استاد فلسفه و منطق و عضو کارگروه سازمان ملل برای صلح در خصوص رفتار این فرد هتاک نوشت: این مرد جهان اسلام را تحریک می کند و الحاد را با حمایت از اسرائیل پیوند می زند، هرچند برخی ملحدان اروپایی در همبستگی با فلسطین ایستاده اند، اما رفتار این جوان را جز با نفرت نمی توان توضیح داد.

پیش از این ولید المقدادی، روزنامه‌نگار عراقی درباره پیشینه این فرد هتاک گزارش داده بود: «سلوان مومیکا اهل استان نینوا در شمال عراق و یک لیبرال، ملحد و افراطی است؛ او بنیان‌گذار حزب دموکراتیک سریانی و فرمانده یک گروه مسلح به نام صقور السریان بود».

به گفته او سلوان مومیکا در سال ۲۰۱۷ به اتهام جنایت جنگی دستگیر شد و سپس با دخالت کشور‌های غربی آزاد شده و به سوئد رفت و اکنون هم به یکی از احزاب تندروی این کشور پیوسته است.

پس از هتاکی‌های مکرر او به قرآن و مسلمانان وزارت اطلاعات کشورمان در بیانیه‌ای از ارتباط او و رژیم صهیونیستی پرده برداشته و اعلام کرد:  «سلوان مومیکا» فرد هتاک به ساحت قرآن کریم، متولد سال ۱۹۸۶ در عراق بوده و در سال ۲۰۱۹ به استخدام سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی درآمده است. او که در منطقه‌ محل اقامت پیشین خود در عراق به بدنامی اشتهار داشت، همان بدنامی و سوابق سوء خود را به‌عنوان کارنامه‌ مطلوب صهیونیست‌ها ارائه می‌کند و مورد قبول و استقبال آن‌ها قرار می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مدافع آزادی بیان
۱۰:۵۷ ۰۵ آبان ۱۴۰۲
اقدامات این فرد در راستا و چارچوب آزادی بیان است و استرداد او به عراق مهم‌ترین مولفه آزادی یعنی حق حیات را نقض می کند .
Iran (Islamic Republic of)
یک وطن پرست
۱۱:۱۴ ۳۰ مهر ۱۴۰۲
با چشمان اشکبار می گویم لعنت به این خود فروخته بی همه چیز! لعنت لعنت...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۳۰ مهر ۱۴۰۲
این عروسک خیمه شب بازی کن آخرش سرش را به باد م دهد
آخرین اخبار