همزمان با اولین روز نمایشگاه بین‌المللی کتاب استانبول؛

ترجمه استانبولی کتاب «حقیقت عظیم» رونمایی شد

ترجمه استانبولی کتاب «حقیقت عظیم» مجموعه بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره زندگی و شخصیت حضرت فاطمه(س) در غرفه جمهوری اسلامی ایران رونمایی شد.

آیین رونمایی از ترجمه استانبولی کتاب «حقیقت عظیم» مجموعه بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مد‌ظله العالی) درباره زندگی و شخصیت حضرت فاطمه (س) همزمان با اولین روز از چهلمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب استانبول با حضور ایندر ترکعلی؛ مدیر نشر اون‌‍سوز، آیدین آلتای؛ مدیر نشر قلندر و وحید طلعت؛ شاعر ایرانی در غرفه جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

کتاب «حقیقت عظیم» مجموعه بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مد‌ظله العالی) درباره زندگی و شخصیت حضرت فاطمه (علی‌ها السلام) از سال ۱۳۵۱ هجری شمسی است که به کوشش موسسه حدیث لوح و قلم گردآوری شده و انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مد‌ظله العالی) آن را به چاپ رسانده است.

گفتنی است، جنان عباس ایشق، کتاب «حقیقت عظیم» را با عنوان «حضرت فاطمه(س) نمونه انسان کامل» به زبان استانبولی ترجمه کرده است. این کتاب در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از سوی ناشر برای ترجمه خریداری شده بود.

چهلمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب استانبول با حضور ۹۹۸ ناشر از ششم تا چهاردهم آبان‌ماه ۱۴۰۲ پذیرای علاقه‌مندان است و بخش بین‌المللی این نمایشگاه تا نهم آبان‌ماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار