در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

ثبت نام ۲۰ هزار نمازیار در بستر سامانه یکپارچه آموزش و پرورش

معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: با چند امکان ساده، در فضای مجازی دانش آموزان علاقه‌مند احکام نماز را آموزش می‌بینند.

باقرزاده، معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: با چند امکان ساده، در فضای مجازی بستری را فراهم کرده‌ایم تا دانش آموزان علاقه‌مند احکام نماز را آموزش ببینند.

وی افزود: در این سامانه دانش آموزانی که علاقه مند هستند، می‌توانند از نماز خواندن خود فیلم گرفته و برای معلمان از طریق شبکه شاد ارسال کنند.

او ادامه داد: والدین و معلمانی که در این زمینه تخصص دارند، در دانش آموزان را در امر نماز خواندن و احکام  راهنمایی می‌کنند.

باقرزاده تصریح کرد: تا کنون ۲۰ هزار نماز یار ثبت نام کرده‌اند تا به دانش  آموزان در احکام نماز کمک کنند.

باقرزاده افزود: در مرحله بعد از ثبت مشخصات افراد، به دنبال این هستیم که دسترسی‌های لازم برای هر یک از نقش‌ها در بستر سامانه یکپارچه وزارت آموزش و پرورش فراهم شود تا این افراد بتوانند باری را از روی دوش مدیران مدارس در زمینه پیگیری امور پرورشی و فرهنگی بردارند که در اولین گام، امکان فعالیت نمازیاران فراهم شده است.

وی افزود: برای افرادی که به عنوان نمازیار توسط مدیران مدارس تعریف شده اند، به صورت خودکار، صفحه کاربری ایجاد می‌شود تا با وارد کردن کلمه عبور و نام کاربری، در آزمون برخط الکترونیکی شرکت کنند و در صورتی که توانمندی آنان بر اساس این آزمون احراز شود، به فایل‌های صحیح خوانی دانش آموزان خود دسترسی پیدا می‌کنند و می‌توانند نسبت به مشاهده و بررسی این فایل‌ها و البته داوری فایل‌ها اقدام کنند.

معاون پرورشی گفت: سامانه بدین صورت تدارک دیده شده است که ارزیابان موفق از نظر عملکرد، با تایید کارشناسان ادارات آموزش و پرورش، می‌توانند ارتقاء پیدا کنند و به فایل‌های صحیح خوانی نماز دانش آموزان مدارس دیگر نیز دسترسی داشته باشند؛ سیستم تشویقی و امتیازدهی نیز برای افراد در این زمینه تدارک دیده شده است و به زودی برای ۵ نقش دیگر والدین در سامانه، دسترسی‌های لازم جهت شروع فعالیت داده خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
به جای اینکار معاون پرورشی همه ی معلما بچه ها را هدایت می کنند تورا بخدا طرح جدید ندید که فایده نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
سلام خاهشا بازم میگم دختر من تاتر خونده توروخدا ب گوش آقای وزیر برسونید چرا تو آزمون معلمی و استخدامش رشته ی تاتر نیستش با این دخترم شرکت کرده ولی ناراحته ب گوش آقای وزیر برسونید این رشته رو هم بزارن تا حقش ضابع نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۱۶ آذر ۱۴۰۲
به خدا آموزش دین اینگونه نیست تا زمانی که عملکرد دینداران اینگونه است کسی دیندار نمی شود چرا تلاش بیخود می کنید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
لطفا شبکه ی تلویزیونی پرورش را ایجاد بفرمائید. مخصوص انعکاس فعالیت های فرهنگی ،هنری، ورزشی و پرورشی مدارس‌
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۱۰:۴۱ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
به جای این کارا معلم آدم حسابی تربیت کنید
خود معلما به تربیت بیشتری احتیاج دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
بابا عجب معاونیه این پرورشی؟؟!!!

اینقدر معجزه گر بوده چرا تا بحال کسی بوجودش در وزارتخانه پی نبرده بوده !؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
بجای اینکارا یه مشاور ببرید اموزش راههای برقراری رابطه درست جنسی بدن به بچه ها ؛ این سن شده پر از رابطه های جنسی پرخطر و الوده به بیماریهای مقاربتی شدن ،

خواهشا دلتون برای بچه ها بسوزه، اینا توی شبکه های اجنماعی و اینترنت چیزهایی میبینن و بخاطر مخفی کاری اموزش وپرورش برای اینجور مسائل، سرخود و بدون اطلاعات رابطه پرخطر برقرار میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ن . خ
۰۸:۵۸ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
بجای این کار بیایید کیفیت آموزش را بالا ببرید ................................مثل سایر کشورهای اروپایی ...........................مردم از هر چی دین بیزار شده اند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار