حمایت کمیته امداد از ۱۷ هزار و ۸۲۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۷ هزار و ۸۲۶ دانش‌آموز در استان تحت پوشش این نهاد هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ۱۷ هزار و ۸۲۶ دانش‌آموز در استان تحت پوشش این نهاد هستند، گفت: این دانش آموزان از خدماتی، چون کمک هزینه تحصیلی و برگزاری اردو‌های آموزشی بهره‌مند می‌شوند.

جاسم محمدی افزود: ۱۷ هزار و ۸۲۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری تحت پوشش کمیته امداد هستند و از خدماتی، چون کمک هزینه تحصیلی و برگزاری اردو‌های آموزشی بهره‌مند می‌شوند.


بیشتر بخوانید


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه یک هزار و ۲۲۴ دانشجو نیز تحت حمایت هستند، ادامه داد: ۹۴ نفر از طلاب استان نیز از خدمات مختلف کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به خدمات و اقدامات کمیته امداد استان در راستای بهره‌مندی دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب از خدمات کمیته امداد، افزود: خدماتی از جمله پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان و شهریه به دانشجویان تحت حمایت ارائه می‌شود. 

محمدی تصریح کرد: برگزاری اردو‌های دانش‌آموزی و دانشجویی، دوره‌های آموزشی و ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه در راستای کاهش دغدغه‌های اقتصادی دانشجویان نیازمند از جمله دیگر خدماتی است که این افراد از آن‌ها بهره‌مند می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.