مشکلات فهرج باحضور رییس سازمان پزشکی قانونی کشور بررسی شد

باحضور رییس پزشکی قانونی کشور مشکلاتی همچون نبود پزشکی قانونی درفهرج بررسی شد.

عباس مسجدی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در سفر به فهرج؛ خطاب به مسئولین این شهرستان گفت: احترام و تکریم مردم را در دستور کار خود قرار دهیم و اگر نمی‌توانیم صادقانه به مردم بگوییم.

وی افزود: در انقلاب ما خودباوری ایجاد شده است و امروز همین اعتقاد و باور جنبش‌های آزادی خواه همچون حماس برگرفته از نظام مقدس جمهوری اسلامی است و امروز می‌بینیم مردم غزه زیر موشک‌ها مقاومت می‌کنند. او بیان داشت: مردم این منطقه از عمق وجودشان به انقلاب اعتقاد دارند و این وظیفه ما را نسبت به خدمت به مردم سنگین‌تر می‌کند.

مسجدی هدف از سفر خود به استان کرمان و شهرستان‌های استان را، آشنایی و بررسی ضعف‌ها و مشکلات بیان کرد و گفت: بخشی از این مشکلات در جلسه‌ای که با استاندار داریم بررسی و حل می‌کنیم و بخش دیگری که در توان حوزه قضایی نیست به جلسه سران ارجاء می‌دهیم یا با وزارت خانه‌ها مکاتبه می‌کنیم.

همچنین امیرحسین بهجتی رئیس حوزه قضایی شهرستان فهرج با اشاره به جمعیت ۷۳ هزار نفری این شهرستان گفت: بخش نگین کویر شهرستان فهرج با جمعیت ۳۵ هزار نفر در ۶۰ کیلومتری مرکز این شهرستان قرار دارد.

وی همچنین قاچاق اتباع بیگانه، قاچاق سوخت را یکی از مشکلات این شهرستان برشمرد و خواستار راه اندازی ایست بازرسی دائم در این شهرستان شد.

بهجتی بیان داشت: پزشک قانونی این شهرستان کادر اداری ندارد و یکی دیگر از مشکلات پزشک قانونی این شهرستان نداشتن سالن تشریح است و مردم باید به شهرستان بم مراجعه کنند.

همچنین حجت الاسلام رضا آقاملائی امام جمعه شهرستان فهرج مشکلات این شهرستان را قاچاق سوخت، اتباع بیگانه، اسلحه‌های غیرمجاز بیان کرد و افزود: مسئله مشروبات الکلی در جامعه خیلی زیاد شده و باید در این زمینه چاره اندیشی شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.