امام جمعه سمنان :

دیپلماسی وزارت خارجه در قبال رژیم صهیونیستی ستودنی است

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی گفت : دیپلماسی وزارت امور خارجه دولت سیزدهم در قبال رژیم جنایتکار صهیونیستی ستودنی و افتخارآفرین است.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی امام جمعه سمنان  در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان با بیان اینکه مبارزه ایران با آمریکا مقطعی نیست گفت :آمریکا با مجموعه اقدامات تهدید، تحریم، شیعه ستیزی و ایجاد اتحادیه علیه جمهوری اسلامی ایران، دشمنی خودش را با ملت ایران آشکارا نشان داده است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با دعوت از آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی روز سیزدهم آبان تصریح کرد: : مرگ بر آمریکا ؛ مبارزه ای علیه استکبار جهانی است زیرا اگر حمایت آمریکا از اسرائیل نبود ، این رژیم غاصب در همان هفته اول تشکیل از بین رفته بود.

وی افزود: اتفاقات امروز در غزه و فلسطین تقابل حق و باطل است و مشخص شد کسانی که مدعی حقوق بشر بودند چگونه با زنان و کودکان رفتار کردند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه در طوفان الاقصی ، غزه توانست وجدان بشری را به حرکت دربیاورد از وزیر امور خارجه برای رایزنی‌ با مسئولان کشور‌های منطقه در مورد موضوع غزه قدردانی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی با اشاره به دیدار اخیر و صمیمانه رهبر انقلاب اسلامی با دانش آموزان گفت : دیدگاه معظم له به جوانان دیدگاه امیدوار کننده است و ایشان جوانان را موتور پیشران می‌دانند که باید مدیریت کشور را به دست بگیرند.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین با تبریک انتخاب سمنان به عنوان پایتخت کتاب ایران گفت : کتاب غذای روح است و نباید غذای آلوده در اختیار نسل جوان و نوجوان قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی همچنین ۱۴ آبان روز فرهنگ عمومی را یادآوری کرد و گفت : رهبر انقلاب فرمودند اگر به دنبال استقلال، خودکفایی، و تدین هستیم باید روی مسائل فرهنگی سرمایه گذاری کنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.