معاون هماهنگ کننده سپاه:

جنایات صهیونیست‌ها در غزه، نمایشگاه تفکر آمریکایی‌ها است

سردار نقدی گفت: امروز نمایشگاه تفکر آمریکا را در غزه مشاهده می‌کینم، آن‌ها با جنایت و کشتار بومیان آن منطقه تاسیس شده اند.

سردارمحمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در برنامه گفت و گوی ویژه خبری اظهار کرد: یکی از مواردی که می‌تواند در موضع نوجوانان در جامعه  تاثیر گذار باشد حوادث اجتماعی است. امام خمینی کاری کردند که مردم حرف اول را در یک جامعه بزنند. انقلاب اسلامی با تفنگ و اسلحه نه بلکه با مردم خود پیروز شد. انقلاب به مردم هویت داد و آن‌هایی که دشمنان بشریت بودند به دنبال جنگ نرم رفتند و انواع رسانه‌ها را با دروغ و تزویر ایجاد کردند تا مردم را به سمت خود بکشانند.  

وی گفت:‌یکی از مواردی که این توطئه‌ها را به شکست رسانده است همین موضوعات و تجمعات اجتاعی و مردمی مانند روز ۱۳ آبان است. هر سال در ۲۲ بهمن میبینیم که چگونه نوطئه‌های دشمنان نابود می‌شوند. در این سال‌ها عظمت و تاثیر گاری روز ۹ دی را دیده ایم و این تجمعات اجتماعی بسیار مهم است.

سردار نقدی گفت:‌باید ماهیت دشمنان خود و به عنوان مثال آمریکا را بشناسیم. امام خمینی (ره) وقتی می‌خواهند ماهیت آمریکایی را مطرح کنند چه لغاتی را مظرح می‌کنند؟. طبیعت آمریکا جنایت است. امروز نمایشگاه تفکر آمریکا را در غزه مشاهده می‌کینم. آن‌ها با جنایت و کشتار بومیان آن منطقه تاسیس شده اند و اساس شکل گیری آمریکا با جنایت است.

وی گفت: ابر قدرتی آن ها نیز با کشتار ۲۰۰ هزار نفر در ژاپن شکل می گیرد و هر جای دنیا مشاهده کنید رد پای جنایت این‌ها وجود دارد. بمب‌های فسفری و بمب‌های خوشه‌ای و کشتار‌های دسته جمعی اکنون صهیونیست‌ها اولین بار توسط امریکایی‌ها شکل گرفته است.

وی گفت: معلم و استاد این جنایات صهیونیست‌ها آمریکایی‌ها هستند. چنین ماهیتی که امام خمینی این گونه برای ما روشن کرده اند و خودمان نیز آن‌ها را دیده ایم باید برای همه مشخص باشد که این‌ها چه نقشی بر علیه ما دارند.

سردار نقدی ادامه داد: حتما در مراسماتی مانند فردا همه تلاش خود را برای روشن گری می‌کنیم، اما نیاز داریم این اطلاعات دقیق و این روشنگری ها  در کتاب‌های درسی برای دانش آموزان ما ثبت شود.

وی اظهار کرد: غربی‌ها و در راس آن‌ها آمریکای‌ها در سال گذشته به بهانه‌ای واهی به دنبال اغتشاش در ایران بودند و دنیا را بسیج کرده بودند و شبکه‌های خبری آن‌ها اتاق جنگ بر علیه کشور ما بود و  آن ها به دنبال تحریک مردم ما بودند.

وی گفت:‌اکنون بیش از هزار زن و ۴ هزار کودک در غزه شهید شدند و این‌ها هیچ صحبت و خبری را در این باره مطرح نمی‌کنند. به چه شکل اکنون که نزدیک به ۱۰ هزار نفر کشته می‌شوند حرفی نمی زنید و اینگونه از عامل این کشتار یعنی صهیونیست ها دفاع می‌کنید. دروغگویی این‌ها را یک کودک نیز متوجه می‌شود. آن‌ها ادعای آزادی بیان و حقوق بشر را با وجود تمام این جنایت‌ها مطرح می‌کنند.

وی گفت:‌هر کشوری که با آمریکا دوستی داشته بدبخت و فقیر شده است. مصر در زمان انقلاب ما دست دوستی سمت آمریکا دراز کرد اکنون وضعیت اقتصادی را در مصر ببینید. رفاه مردم در مصر و ایران را مقایسه کنید همه چیز مشخص می‌شود و لازم نیست پیشرفت‌های علمی و نظامی و موضوعات دیگر را مطرح کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار