نشست مردم ومدیران شهری کرمان

نشست مردمی اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کرمان، با حضور جمعی از مدیران شهری و شهروندان برگزار شد.

شهردار کرمان در این نشست، بر تداوم برگزاری نشست‌های مردمی و آشنایی با مطالبات شهروندان و اولویت‌بندی آن‌ها تأکید کرد و گفت: بعضی از مشکلات محله‌ها، در کوتاه‌مدت قابل حل است، اما رفع بعضی مشکلات، به برنامه‌ریزی، مصوبه شورای اسلامی شهر، تأمین بودجه و زمان کافی نیاز دارد.

سعید شعرباف، در خصوص بهسازی پارک مجاور مسجدالائمه (ع) اظهار کرد: به‌زودی و به‌همت شهرداری منطقه دو، مشکلات اولیه این پارک، ازجمله هرس درختان و اصلاح سیستم روشنایی آن حل می‌شود، اما بهسازی ویژۀ این پارک در سال آینده اجرا خواهد شد.

حسین چناریان، رییس کمیسیون برنامه، بودجه و منابع پایدار شورای اسلامی شهر کرمان نیز در این نشست گفت: بیان مسائل و مشکلات محله‌ها ازسوی ساکنان، کمک می‌کند بودجه‌ای که برای بهسازی و تجهیز خدمات‌شهری و رفع مشکلات محله‌ها صرف می‌شود، بر یک مبنای واقعی، اولویت‌بندی شود.

محمدرضا کمساری، نایب‌رییس شورای اسلامی شهر کرمان هم، با تأکید بر اینکه در زمینۀ بودجه، پروژه‌های عمرانی، اولویت‌بندی شده است، افزود: با توجه به درخواست‌های مردم درخصوص حل مشکلات خیابان «ثامن‌الحجج (ع)»، لازم است ساماندهی و بهسازی این خیابان در بودجۀ سال آینده به‌صورت ویژه لحاظ شود و بودجۀ مشخصی به این مهم اختصاص یابد.

محمدامین شمسی، رییس کمیسیون گردشگری و میراث‌فرهنگی شورای اسلامی شهر کرمان نیز با اشاره به اینکه این نشست، سی‌امین جلسه با مردم محله‌های مختلف شهر کرمان است، تصریح کرد: در این جلسات، مردم مشکلات و دغدغه‌های خود را مطرح می‌کنند و مسؤلان شهری، پیگیر رفع آن‌ها خواهند بود.

 

برچسب ها: شهری ، محله ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار