پایگاه تخصصی مطالعاتی فلسطین در کتابخانه دیجیتال رضوی رونمایی شد

کتابخانه دیجیتال رضوی، در راستای نهضت روشنگری از حقوق ضایع شده مردم فلسطین، پایگاه تخصصی مطالعاتی فلسطین را در همایش «فلسطین سرزمین پایداری» رونمایی کرد.

مهدی کریمی مسئول امور سازماندهی و توسعه منابع دیجیتال کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی گفت: در پایگاه تخصصی مطالعاتی فلسطین مشتمل بر ۳۷۴۰ رکورد منبع دیجیتال مرتبط با کشور فلسطین و سرزمین‌های اشغالی از قبیل نسخه خطی، چاپ سنگی، کتاب چاپی، پایان‌نامه، منابع الکترونیکی، بریده جراید و... بارگذاری و از طریق وب سایت کتابخانه به نشانی digital.aqr.ir در دسترس کاربران قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: دسترسی به منابع این پایگاه طبق قوانین کپی‌رایت از طریق مطالعه آنلاین و یا از طریق سامانه‌های خدمات تحویل مدرک و امانت منابع کتابخانه دیجیتال صورت گرفته است.

مسئول امور سازماندهی و توسعه منابع دیجیتال کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی، دسترسی سریع و آسان پژوهشگران به منابع اطلاعاتی دیجیتال موجود در آستان قدس رضوی با محور موضوعی فلسطین را هدف راه‌اندازی این پایگاه عنوان کرد.

کریمی گفت: کتابخانه دیجیتال رضوی با ایجاد امکان دسترسی به منابع موجود در کتابخانه سازمان مرکزی آستان قدس رضوی به ویژه منابع نایاب و کمیاب، زمینه آموزش و پژوهش را برای اهل مطالعه تسهیل کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.