ناظران فنی ساختمان از مصوبات شورای فنی اطلاع یابند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: باید نظام مهندسی، ناظران فنی ساختمان را از مصوبات شورای فنی مطلع کند.

عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در هشتمین جلسه شورای فنی استان گفت: با استفاده از ظرفیت‌های موجود، اعتبار لازم برای اجرای مصوبات شورای فنی استان پیش ببنی شود.

او افزود: دبیرخانه این شورا باید با بهره گیری از ظرفیت‌های ماده ۱۰ و شورای برنامه ریزی، منابع اعتباری لازم برای اجرای مصوبات شورای فنی استان را پیش بینی کند.

به گفته عباس زاده، سازمان نظام مهندسی خراسان جنوبی نیز باید مصوبات شورای فنی استان را برای اجرا به اطلاع ناظران فنی ساختمان برساند.

معاون استاندار با اشاره به دستور کار‌های جلسه، اظهار کرد: بتن باید در مرحله تولید و همچنین در مقصد از استاندارد لازم برخوردار باشد که در این خصوص قوانینی وجود دارد و باید به آن عمل شود؛ همچنین باید مطمئن شویم بتن تولیدی در استان از استاندارد‌های لازم برای استفاده در ساخت و ساز‌ها برخوردار است. 

در این جلسه گزارش‌های مربوط به کارگروه‌های نظارت، پیمان و ضوابط فنی ذیل شورای فنی استان و همچنین گزارش عملکرد واحد‌های تولید بتن آماده و سنگدانه شهرستان‌های قاینات و سرایان قرائت و در هر زمینه تصمیماتی گرفته شد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار