نقش موثر برگزاری یادواره شهدا در خنثی کردن توطئه دشمنان

امام جمعه کوهبنان گفت: از آنجایی که شاهد هجمه‌های دشمنان علیه جوانان و نوجوانان در فضای مجازی هستیم، برگزاری یادواره شهدا می تواند توطئه دشمنان را خنثی کند.

نماز جمعه شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام حسن ایزدی در مسجد جامع واقع در محله انصار کوهبنان برگزار شد.

حجت الاسلام حسن ایزدی در این آیین روح بخش، پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: تلاش کنیم با تربیت فرزندان خود با استناد به آموزه ‌های دینی، زمینه کاهش معضلات اجتماعی را فراهم کنیم.

وی تاکید کرد: باید یاد و خاطره شهدای مقاومت، خصوصاً چهره برجسته شهدای مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی راگرامی بداربم.

امام جمعه کوهبنان با اعلام اینکه در هفته بسیج دانش آموزی قرار داریم، افزود: شاهد اجرای برنامه‌های خوب از سوی جوانان و نوجوانان بسیجی بودیم که جا دارد از مسئولین فرهنگی، سپاه و بسیج در برگزاری یادواره‌های شهدای دانش آموز تشکر کنیم.

وی ابراز داشت: در حالی که شاهد هجمه‌های دشمنان علیه جوانان و نوجوانان در فضای مجازی هستیم، برگزاری یادواره شهدا ضروری است؛ چون این مهم، خنثی کننده هجمه و توطئه دشمنان است.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: در کوهبنان فرمایشات مقام معظم رهبری به خوبی اجرایی شده که دانش آموزان در این راستا نقش آفرین بودند.

وی بیان داشت: بایستی از شبکه بهداشت و درمان کوهبنان و گروه جهادی دانشگاه علوم‌پزشکی استان کرمان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) که از روز قبل خدمات پزشکی، دندان پزشکی و مشاوره‌ای رایگان در قالب طرح لبخند سلامت به مردم کوهبنان داشتند، تشکر کنیم.

حجت الاسلام ایزدی با اعلام اینکه گروه جهادی پزشکی کمبود‌های موجود در عرصه سلامت را به خوبی رصد کردند، گفت: انشاالله با روحیه جهادی ریاست جمهوری و پیگیری مسئولین شهرستان این مشکلات مرتفع خواهدشد.

وی ابراز داشت: مردم باید از مسئولین و جامعه پزشکی که در راستای خدمت به همگان گام بر می‌دارند، حمایت کنند تا خدمات افزون‌تر و کمبود‌ها مرتفع شود.

امام جمعه کوهبنان بیان داشت: در کنار گروه جهادی سلامت، پزشکان مشاوره، روانشناسی و طب سننتی خدمات رایگان به مردم ارائه می‌کنند که جای قدردانی دارد.

وی افزود: باید از کمک‌های مردم در راستای ساخت و ساز عتبات عالیات تشکر کنیم و جا دارد مردم خصوصا بانوان، نذورات خود را برای عتبات و امامزادگان شهر داشته باشند.

خطیب جمعه کوهبنان گفت: در آستانه روز کتاب و کتابخوانی قرار داریم، باید همگان به مطالعه کتاب اهمیت دهند و از فضای کتابخانه‌های شهرستان بهره ببرند؛ ضمن اینکه باید از کتابداران شهرستان قدردانی کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.