تکمیل طرحهای ورزشی شهرستان مرزی تایباد نیازمند ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار است

رییس اداره ورزش و جوانان تایباد گفت: حوزه ورزش شهری و روستایی این شهرستان پنج پروژه در حال ساخت دارد که اتمام آنها نیازمند ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار است.

حسن شاهرخی گفت: این طرحهای ورزشی در «تایباد، شهر کاریز، شهر مشهدریزه و روستای آبقه» در حال اجرا است و از پیشرفت فیزیکی بین ۲۰ تا ۹۵ درصد برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه زمین چمن مصنوعی شهر کاریز از مهمترین پروژه های نیمه تمام این شهرستان است، اظهار کرد: اتمام این پروژه ورزشی یکی از مهمترین مطالبات ورزشکاران و مردم این شهر است که تاکنون در مراحل ساخت آن افزون بر ۲۵ میلیارد ریال هزینه شده و ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رییس اداره ورزش و جوانان تایباد خاطر نشان کرد: مدیریت زمین چمن مجموعه ورزشی آزادی شهر تایباد یکی دیگر از دغدغه های ورزشکاران و ورزش دوستان این شهرستان است، این فضای ورزشی بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به اداره آب و فاضلاب بدهکار است.

وی با اشاره به اینکه سرانه فضاهای ورزشی روباز و سرپوشیده این شهرستان برای هر نفر پایین تر از استانداردهای لازم است، گفت: شهرستان تایباد ۳۸ روستا دارد که برای هر روستای بالای هزار نفر جمعیت، حداقل یک فضای ورزشی مورد نیاز است، این در حالی است که بیشترین روستاهای این خطه مرزی فاقد یک فضای ورزشی است.

شاهرخی افزود: در حال حاضر ۱۵ خانه ورزش از محل اعتبارات دهیاری ها در روستاهای محروم و مرزی شهرستان تایباد فعال شده است.

رییس اداره ورزش و جوانان تایباد بیان داشت: هم اکنون رشته های ورزشی این شهرستان در قالب ۳۰ هیات ورزشی فعالیت دارند که در آینده ای نزدیک ۱۰ هیات ورزشی در شهر کاریز و بخش میان ولایت این شهرستان آغاز به کار خواهند کرد.

شهرستان تایباد بیش از چهار هزار ورزشکار سازمان یافته دارد. شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد متشکل از ۲ بخش مرکزی و میان ولایت با ۳۸ روستا در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار