طنین نوای کلام وحی در منازل مددجویان خراسان‌جنوبی

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی از بهره مندی ۱۳۷۴ نفر از مددجویان این نهاد از آموزش‌های قرآنی در قالب طرح «قرآن در خانه» در استان خبر داد.

سورگی معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: این طرح ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) است و برای گروه‌هایطنین نوای کلام وحی در منازل مددجویان خراسان‌جنوبی مختلف مددجویی اجرا می‌شود.

او افزود: اجرای برنامه‌های قرآنی یکی از اولویت‌های برنامه‌های فرهنگی این نهاد بوده و در این زمینه برای گروه‌های مختلف مددجو آموزش‌های لازم ارائه می‌شود.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی دانش‌آموزان، دانشجویان و زنان سرپرست خانوار را گروه‌های هدف طرح «قرآن در خانه» عنوان کرد و گفت: ارتقای دانش دینی و قرآنی، مسلط شدن قرآن‌آموزان بر قرائت و تفسیر قرآن و انس و الفت بیشتر با قرآن در منازل و شناسایی و پرورش استعداد‌های قرآنی از اهداف اجرای این طرح است.

او با بیان اینکه اولویت اجرای طرح، مددجویان مناطق کمتر توسعه‌یافته و روستا‌ها هستند، بیان کرد: از ابتدای امسال در استان ۱۵۸ طرح قرآن در خانه اجرا شده که هزار و ۳۷۴ نفر هم از آموزش‌های قرآنی بهره‌مند شدند.

سورگی با اشاره به مزایای این طرح تاکید کرد: یکی از اهداف کلان این طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی، رشد و تقویت بنیه‌اعتقادی و پرورش و شناسایی استعداد‌های قرآنی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.