آغاز ثبت‌ نام مسابقات مناظرات دانشجویان چهارمحال و بختیاری

ثبت‌نام دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظرات دانشجویان دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

اصغر امیدی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: ثبت‌نام دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظرات دانشجویان دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری از ۲۱ آبان ماه ۱۴۰۲ آغاز و تا ۱۰ آذرماه امسال ادامه خواهد داشت.

وی افزود: دانشجویان تمام مقاطع تحصیلی دانشگاه‌های شهرکرد، علوم پزشکی شهرکرد، پیام نور، آزاد اسلامی، فرهنگیان، جامع علمی کاربردی و فنی و حرفه‌ای می‌توانند با تشکیل تیم‌های چهار نفره نسبت به ثبت‌نام و شرکت در مسابقات اقدام کنند.


بیشتر بخوانید


امیدی اضافه کرد: این مسابقات با همکاری کمیسیون طرح و مشاوره دانشجویی شورای عالی انقلاب فرهنگی، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، دانشگاه‌های سراسر استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آیین‌نامه برگزاری این مسابقات ادامه داد: التزام به اخلاق علمی در نقد و نقل آرا، اشخاص و آثار، پرهیز از ورود در نزاع‌های غیر علمی و مجادلات روزمره و مرسوم، اهتمام به روزآمدی و کارایی مباحث، نقل‌ها و منابع، اهتمام به واقعی بودن دفاع از موضوعات (در حد امکان) از خط مشی مسابقات مناظره دانشجویی هستند.
امیدی گفت: دانشجویان علاقمند جهت ثبت‌نام و یا کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به دفتر معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واقع در دانشگاه شهرکرد- روبروی دانشکده منابع طبیعی و علوم زمین معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی مراجعه و یا با شماره ۳۲۳۲۰۳۲۳ و شماره مجازی (ایتا و سروش+) ۰۹۰۳۸۹۲۹۰۲۳ تماس و یا جهت مطالعه اطلاعات بیشتر و ثبت نام غیر حضوری از طریق آدرس اینترنتی https://roytab.ir/monazere ۱۲_chb اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار