پایان مناظرات دانشجویی در چهارمحال و بختیاری

دوازدهمین دوره مناظرات دانشجویی در چهارمحال و بختیاری به کار خود پایان داد.

مرحله پایانی دوازدهمین دوره از مسابقات ملی مناظره دانشجویی در مرحله استانی با تیم‌های شهید محمدحسن قاسمی و شهید رشید ضیایی از دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد پایان یافت.

رضایی رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: دوازدهمین دوره مناظرات دانشجویی در سطح کشور و نهمین دوره مسابقات در استان برگزار شد و جهاد دانشگاهی استان در چهار دوره به لحاظ تعداد تیم‌های شرکت‌کننده رتبه برتر کشوری را از آن خود کرد.


بیشتر بخوانید


وی افزود: این دوره از مسابقات با حضور۲۴ تیم از دانشگاه‌های سراسر استان با حضور داوران و اعضای هئیت علمی دانشگاه‌های استان برگزار شد.

رضایی اضافه کرد: در این دوره از مسابقات دانشگاه فنی و حرفه‌‎ای با سه تیم، دانشگاه شهرکرد با سه تیم، دانشگاه علوم پزشکی با شش تیم، دانشگاه پیام نور با پنج تیم، دانشگاه فرهنگیان با دو تیم و دانشگاه علمی کاربردی با پنج تیم در این دوره از مسابقات ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: تعداد شرکت کنندگان ۹۶ نفر شامل ۴۱ نفر خانم و ۵۵ نفر آقا بوده که تحصیلات ۲۰ نفر از شرکت‌کنندگان در مقطع کاردانی، ۵۲ نفر در مقطع کارشناسی و ۲۴ نفر مقطع تحصیلی دکتری بود.

رضایی افزود: مرحله پایانی این دوره از مسابقات ملی مناظره دانشجویی در مرحله استانی با تیم‌های شهید محمدحسن قاسمی و شهید رشید ضیایی از دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد پایان یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار