مجوز کاریابی‌های غیر فعال سیستان و بلوچستان لغو شد

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: مجوز چهار کاریابی لغو و فعالیت چهار کاریابی دیگر به صورت موقت تعلیق شد و هم اکنون هشت کاریابی غیر دولتی در استان فعال هستند.

 محمد عزت‌یار روز دوشنبه در جلسه هیأت استانی مراکز مشاوره شغلی و کاریابی‌های غیر دولتی سیستان و بلوچستان بیان کرد: مدت اعتبار مجوز دفاتر کاریابی از تاریخ صدور پنج سال بود و تمدید آن منوط به ارزیابی و تایید عملکرد کاریابی در هیات استانی است.

وی افزود: احصای فرصت‌های شغلی، معرفی متقاضیان به فرصت شغلی، بکارگماری افراد جویای کار و مشاوره شغلی از وظایف کاریابی هاست و بنگاه‌های اقتصادی می‌توانند برای تامین نیروی کار خود به کاریابی‌های مجاز در سیستان و بلوچستان مراجعه کنند.

معاون اشتغال اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: مراکز کاریابی در سطح استان باید افراد جویای کار را به فرصت‌های شغلی معرفی کنند و همچنین اطلاعات بکارگمارده شدگان را در سامانه جستجوی شغل به ثبت رسانند.

وی با اشاره به اینکه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان وضعیت آمار و عملکرد کاریابی‌های استان و ساماندهی و پالایش این مراکز را بررسی می‌کند، ادامه داد: با رصد عملکرد مراکز مشاوره شغلی، کاریابی‌های غیرفعال حذف می‌شوند تا ظرفیت‌های جدید برای ایجاد کاریابی برای متقاضیان فراهم شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار