مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان:

هزینه برندسازی تعاونی ها بصورت بلاعوض پرداخت می‌شود

سلامی گفت: برای توانمند سازی تعاونیها و حمایت از فعالیت شرکت های تعاونی و متقاضیانی که قصد راه اندازی کسب و کار بصورت تعاونی دارند، هزینه برندسازی تعاونی ها بصورت مشوق و بلاعوض پرداخت می‌شود.

 خلیل احمد سلامی اظهار کرد: برندسازی یکی از ضروریات فعالیت‌های اقتصادی است که باید تعاونی‌های استان برای معرفی محصولات خود و همچنین شناخته شدن بیشتر تولیدات خود مورد توجه قرار دهند.

وی افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای حمایت از کسب و کارهای تعاونی و ترغیب افراد به فعالیت‌های گروهی و کار تیمی، طرح های مختلفی را برنامه ریزی کرده و اجرا می‌کند که پرداخت بلاعوض هزینه برندسازی شرکت‌های تعاونی، از آن جمله است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: مدیران شرکت های تعاونی می‌توانند با ارائه مدارک ومستندات مربوط به اخذ برند و ثبت علائم تجاری به اداره ترویج تعاونی‌های اداره کل از این حمایت بلاعوض برخوردار شوند.

سلامی گفت: از پایان نامه‌هایی که با موضوع تعاونی ها باشد، حمایت خواهد شد و هم‌چنین شرکت های تعاونی که قصد شرکت در نمایشگاه ها را داشته باشند، مورد حمایت قرار می‌گیرند.

وی اظهار کرد: دولت سیزدهم در راستای مردمی سازی اقتصاد، در کنار تعاونگران است و از آنها حمایت می کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ترویج فرهنگ کار گروهی و تشکیل تعاونی‌ها را از نیازهای اساسی جامعه بیان کرد و ادامه داد: در استان استفاده از ظرفیت مراکز علمی و آموزشی و ظرفیت هایی همچون روستاها برای تشکیل تعاونی ها استفاده می‌شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.