سیستان و بلوچستان می‌تواند به الگوی عملی مدیریت مردم‌محور تبدیل شود

دستیار رئیس‌جمهور در امور مردمی‌سازی دولت گفت: سیستان و بلوچستان دارای مردمانی صبور و مسوولیت‌پذیر است و می‌توان این استان را به الگوی عملی مدیریت مردم‌محور تبدیل کرد.

  احمد عبودتیان  در اولین اجلاسیه مردمی‌سازی دولت در سیستان و بلوچستان که در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار کرد: مردمی‌سازی یک ضرورت غیر قابل انکار است که دولت سیزدهم نیز برای تحقق این مهم با قوت پای کار آمده است.

وی افزود: فهم، خواست و مطالبه مردم برای زمامداران جمهوری اسلامی مهم است و ایمان داریم که نظام اداره کشور باید گره خورده با خواست و اراده مردم باشد و مردم در همه امور پای‌کار باشند.

دستیار رئیس‌جمهور ادامه داد: مشارکت مردم در امور تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی، اجرا و نظارت مطالبه مهم رهبر انقلاب و اراده جدی دولت است که مردم باید در همه این مولفه‌های نقش‌آفرین باشند.

به گفته وی؛ مشکلات سیستان و بلوچستان باید احصا، طبقه‌بندی و مشخص شود و برای حل و رفع آنها نیز باید از ظرفیت مردم بهره برد و حلقه‌های میانی خودجوش جهادی پای کار بیایند و دولت نیز حمایت‌های لازم را آنها انجام دهد.

عبودتیان تأکید کرد: باید همه مدیران در تمامی سطوح به مدیریت مردم پایه مومن و آگاه و متعهد باشند و با آسان‌سازی و فراگیرسازی امور، زمینه حضور و ورود جدی نهادهای مردمی را فراهم کنند تا شاهد موفقیت‌های چشمگیرتری باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار