بارش برف در چهار محور آذربایجان غربی

چهار محور ارتباطی آذربایجان غربی از صبح امروز درگیر بارش برف است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: از بامداد امروز سه شنبه بارش برف در محور‌های استان آغاز شده است و هم اکنون شاهد بارش این نعمت الهی در ۴ محور مواصلاتی هستیم.

ایرج دست نشان خاطر نشان کرد: با تدابیر اتخاذ شده در راهداری زمستانی خوشبختانه و علیرغم بارش زود هنگام برف هیچگونه انسداد در محور‌های مواصلاتی استان گزارش نشده و تردد به صورت کامل در این محور‌ها در جریان است.

وی یادآور شد: با رصد دوربین‌های نظارتی سطح استان بارش برف در محور‌های خوی - چالدران، شاهیندژ - تکاب، خوی - رازی (مرز رازی) و پیرانشهر تمرچین (مرز تمرچین) مشاهده شده است و از هم استانی‌های عزیز درخواست داریم در صورت تردد در این محور‌ها تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: هم استانی‌های عزیز می‌توانند با استفاده ازسامانه و اپلیکیشن ۱۴۱ وضعیت محور‌های مواصلاتی استان را بررسی و نسبت به سفر اقدام کنند و به صورت ۲۴ ساعته شماره تلفن ۱۴۱ تماس حاصل فرمایند.

برف‌روبی و نمک‌پاشی ۱۵ کیلومتر از گردنه «مایین‌بلاغ» در مسیر تکاب - شاهین دژ

رییس اداره راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای تکاب گفت: ماموران راهداری این شهرستان ۱۵ کیلومتر از گردنه «مایین‌بلاغ» در مسیر تکاب - شاهین دژ را برف‌روبی و نمک‌پاشی کردند.

صابر برهانی اظهار کرد: بامداد امروز بارش برف در گردنه «مایین بلاغ» این شهرستان گزارش شد و ماموران راهداری برای تردد آسان خودروها این مسیر را نمک پاشی کردند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون تردد در این محور در جریان است، اضافه کرد: رانندگان در صورت امکان از تردد شبانه در این گردنه خودداری کنند و در صورت لزوم به تردد در این مسیر حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.