سی‌امین اجلاس سراسری نماز در اردبیل برگزار می‌شود

دبیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل گفت: سی‌امین اجلاس سراسری نماز در اردبیل برگزار می‌شود.

الله‌شکر عبدی گفت: ادارات و دستگاه‌های فرهنگی در اجرای برنامه‌های فرهنگی سی‌امین اجلاس سراسری نماز، با ستاد اقامه نماز همکاری مستمر و مؤثر داشته باشند.

دبیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل از برگزاری اجلاس سراسری نماز در اواخر آذرماه خبر داد و گفت: جلسه کمیسیون تخصصی سی‌امین اجلاس سراسری نماز در ادارات اردبیل و ستاد اقامه نماز استان برگزار می‌شود.

او با اشاره به برگزاری سی‌امین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز نسل نو با تمرکز بر نقش مدرسه، مسجد و دانشگاه» به میزبانی استان زنجان، گفت: قرار بر این است پیش از برگزاری اجلاس سراسری در نیمه دوم آذرماه، پیرامون شناخت موضوعات و مشکلات مرتبط با نماز نسل نو در سطح ملی و استانی، کمیسیون‌های تخصصی تشکیل شود.

عبدی هدف از تشکیل کمیسیون‌های تخصصی اجلاس سی‌ام را شناسایی مشکلات، مسائل و موانع رونق نماز در مدارس، دانشگاه‌ها و مساجد عنوان کرد و افزود: در این کمیسیون‌ها راهکارهای عملی درونی‌سازی فرهنگ نورانی نماز در بین نسل نو با استفاده از مطالعات کارشناسی و با کمک افراد صاحب نظر شناسایی و سپس متناسب با وظایف و مأموریت دستگاه‌ها به اجرا گذاشته خواهد شد.

او در ادامه تصریح کرد: اعضای کمیسیون تخصصی متشکل از مدیرکل، معاونان و رؤسای ادارات قرآن، عترت و نماز و اداره مشارکت‌های مردمی با حضور مؤثر در جلسات مربوطه نسبت به شناسایی موانع و مشکلات و ارائه راهکارهای عملی اقدام و گزارشی از فعالیت خود را به ستاد اقامه نماز استان اردبیل ارسال کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.