اردبیل؛

برپایی نماز جماعت در 1150 مدرسه اردبیل

مدیر ستاد اقامه نماز اردبیل استان اردبیل گفت: از کل 2 هزار و 300 واحد آموزشی در استان اردبیل در هزار و 150 مدرسه استان اردبیل نماز جماعت برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ الله شکر عبدی در دومین اجلاس سراسری نماز با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت برپایی نماز جماعت در ادارات، واحدهای آموزشی و مدارس استان اردبیل اظهار کرد: ما در 10 شهرستان استان بیش از هزار و 800 مسجد داریم که 300 باب آن در مرکز استان واقع شده است.

وی با بیان اینکه در بیش از 200 مسجد مرکز استان نماز جماعت با حضور ائمه جماعات برگزار می‌شود، افزود: سال گذشته در 45 مسجد و امسال در 65 مسجد استان نماز جماعت صبح اقامه می‌شود.

مدیر ستاد اقامه نماز اردبیل استان اردبیل گفت: از کل 2 هزار و 300 واحد آموزشی در استان اردبیل در هزار و 150 مدرسه استان اردبیل نماز جماعت برگزار می‌شود.

عبدی با بیان اینکه در مدارس استان از 2 هزار و 300 واحد آموزشی در هزار و 150 مدرسه نماز جماعت اقامه می‌شود، گفت: در 321 مدرسه نماز جماعت ظهر و عصر توسط روحانیون و در بقیه مدارس نیز توسط معلمان و مربیان اقامه می‌شود.

وی افزود: در استان اردبیل 596 اداره دولتی وجود دارد که در بیش از 309 اداره نماز جماعت اقامه می‌شود.

مدیر ستاد اقامه نماز اردبیل استان اردبیل در ادامه به وضعیت نمازخانه‌های بین‌راهی نیز اشاره کرد و گفت: 38 باب نمازخانه بین راهی در قالب مجتمع‌های رفاهی در استان فعالیت می‌کنند که پنج نمازخانه در بهترین شرایط قرار دارد و دو نمازخانه بین راهی نیز در استان اردبیل در حال احداث است.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، برپایی ، نماز ، جماعت ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار