تعیین تکلیف ۵۵۰۰ میلیارد ریالی اموال توقیفی در آذربایجان غربی

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: ۵۵۰۰ میلیارد ریال از اموال توقیفی در استان تعیین تکلیف شده اند.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با همراهی مجیدی دادستان مرکز استان و تعدادی از مدیران استانی از انبار‌های مدیریت جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بازدید کرد.

وی گفت: در اجرایی کردن دستور موکد رئیس محترم قوه قضائیه و همچنین دادستان محترم کل کشور مبنی بر تعیین تکلیف سریع اموال توقیفی در انبار‌های مدیریت جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان این بازدید به عمل آمد تا ضمن بررسی مشکلات فرا روی این مدیریت، کمک‌های لازم برای تسهیل در امور تعیین تکلیف اموال صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی افزود: در شش ماهه سال جاری با هماهنگی‌های انجام شده و صدور دستور قضایی بالغ بر ۵ هزارو ۵۰۰ میلیارد ریال اموال توقیفی در انبار‌های مدیریت جمع آوری و فروش اموال تملیکی تعیین تکلیف شده و وجوه حاصل به حساب خزانه داری کل کشور واریز شده است.

عتباتی اضافه کرد: با توجه به عملکرد خوبی که در تعیین تکلیف اموال انجام شده است رتبه سوم کشوری در این حوزه برای استان حاصل شده که در نوع خود و در مقایسه با سال‌های قبل رشد چشم گیری داشته و ارزشمند است.

عتباتی تاکید کرد: تلاش‌ها بر این است که مشکلات پیش رو در سریعترین زمان حل شود و اموال در کوتاهترین زمان ممکن تعیین تکلیف شوند و از کمترین تضییع اموال جلوگیری به عمل آید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.