ایران بزرگترین الگوی جنبش مقاومت

بزرگترین الگوی جنبش مقاومت در فلسطین و لبنان و یمن و همه کشور‌های مسلمان جهان جنگ تحمیلی ایران اسلامی است.

سردار شریف سخنگوی کل سپاه در مراسم بیستمین یادواره دوازده شهید سرافراز رستمرود نور در مسجد جامع، گفت: بزرگترین الگوی جنبش مقاومت در فلسطین و لبنان و یمن و کلیه کشور‌های مسلمان جهان جنگ تحمیلی ایران اسلامی است که رزمندگان شریف میهن عزیزمان در این جنگ نابرابر هشت ساله با اهدای خونشان یک وجب از خاک عزیزمان را از دست ندادند.

او با بیان اینکه امروز مقاومت در مقابل اسرائیل ظالم نشان داد که این رژیم غاصب پوشالی است و بدون آمریکای جنایتکار نمی‌تواند اصلا روی پای خود بایستد، افزود: رژیم جعلی صهیونیستی با امپراطوری رسانه‌ای که در اختیار داشت طوری خود را نشان داد که این رژیم دژی نفوذ ناپذیر است، اما دیدیم انواع موشک‌های جنبش مقاومت به خاک غصبی و مراکز نظامی این رژیم اصابت کرد و دیدگان کشور‌های دنیا را به خود خیره کرد.

سخنگوی سپاه گفت: رژیم کودک کش اسرائیل با هدف قرار دادن بیمارستان‌ها و مناطق مسکونی نشان داد که از هیچگونه جنایتی روی برگردان نیست و با کشتار بیرحمانه کودکان زنان و کهنسالان وحشی گری خود را به جهانیان نشان دادند.

او افزود: امروز شاهد این هستیم که اکثر کشور‌ها در پنج قاره جهان برای مظلومیت مردم فلسطین و انزجار خود از رژیم غاصب اسرائیل راهپیمایی به راه انداخته و با این امر روزبروز بر آبروی فلسطینیان افزوده و بر بی آبروی اسرائیلیان و طرفدارانش اضافه شده است.

سردار شریف گفت: امروز ایران مقتدر از همه مسلمانان مظلوم دنیا حمایت خواهد کرد و اجازه نخواهد داد هیچ قدرتی در دنیا گوشه چشمی به این آب و خاک داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار