هفتمین جشنواره مالک اشتر بسیج امروز در کرمانشاه برگزار شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه گفت : جشنواره مالک اشتر به منظور تجلیل از رده‌های برتر بسیج در تالار شهیدبهشتی برگزار شد.

پاسدار یاربیگی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه گفت : جشنواره مالک اشتر از ۵۰ رده برتر بسیج شامل معاونت‌های ناحیه بسیج، فرماندهان حوزه‌های بسیج، فرماندهان پایگاه‌های بسیج، شورای حوزه، رابطین نمایندگی، ولی فقیه در حوزه‌ها و سرگروه‌های برتر صالحین پایگاه‌های بسیج تجلیل شد.

وی تصریح کرد: مالک اشتر نمادی از تکریم فرماندهان و مدیران پرتلاش است که عمر خود را وقف پاسداری از اسلام و جهاد در راه خدا کرده‌اند و به صورت مؤثر و همه جانبه در پیش‌روندگی و پیشرانی انقلاب اسلامی در حیطه مسئولین خود گام برداشتند.

وی بیان کرد: بصیرت، شجاعت، آمادگی برای رزم، ولایت‌مداری محض، از ویژگی‌های بارز و برجسته مالک اشتر است و انتقال تجربیات و عوامل موفقیت از برگزیدگان به دیگر افراد و رده‌ها، از اهداف جشنواره مالک اشتر در سپاه است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت، نبی اکرم (ص) در این مراسم با اشاره به اینکه امروز سپاه و بسیج پاسدار انقلاب اسلامی است و گفت: بسیج امید جهان اسلام است بسیج ما به عنوان پشتیبان نیرو‌های مسلح در حوزه‌های دفاعی و امنیتی است.

 قنبری افزود: بسیج یک پشتیبان مطمئن در کنار نیرو‌های مسلح است مسائل و مشکلات ما حل می‌شود. همانطوری که در دفاع مقدس خودشان را نشان دادند.

وی بیان کرد: ما امروز در حوزه محرومیت زدایی گروه‌های جهادی می‌روند یک یک شیر آب در روستا را باز می‌کنند آب شرب سالم دست مردم روستا می‌رسانندکمتر از ساخت این موشک‌ها نیست که در این جشنواره کلیپ آن رادیدیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.