نخبه‌پروری در خانه نخبگان بسیج کرمانشاه

معاون رسانه و فضای مجازی خانه نخبگان بسیج کرمانشاه گفت : خانه نخبگان بسیج این شهرستان مجموعه‌ای است که به صورت کاملا حرفه‌ای، رسمی و قانونی فعالیت می‌کند و تا پایان راه و معرفی به ظرفیت‌های اثرگذار و واقعی همراه نخبگان است.

ژاله امیری، معاون رسانه و فضای مجازی خانه نخبگان بسیج کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت وجودی خانه نخبگان شهرستان کرمانشاه با رسالت جهاد علمی، گفت : جهاد علمی باعث پیشرفت ملت‌ها می‌شود که بسیجیان در این عرصه خطیر زحمات زیادی را متحمل می‌شوند.

وی در خصوص وجود نخبه و نخبه‌پروری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در نشست با نخبگان اشاره کرد و افزود: معظم‌له به صورت جامع عنوان کردند؛ جایگاه‌های جغرافیایی اقلیمی و بعضا منابع طبیعی هر کشوری بسیار مهم است، ولی یکی از مهم‌ترین ارکان هر جامعه وجود نخبگان آن جامعه است.

معاون رسانه و فضای مجازی خانه نخبگان بسیج کرمانشاه ادامه داد: مقام معظم رهبری نخبگان را ثروت عظیمی در هر جامعه می‌دانند که وقتی شناسایی شوند می‌توان نخبه در کشور تولید کرد که خانه نخبگان شهرستان کرمانشاه به صورت جهادی و بسیجی در این عرصه ورود کرده و مشغول فعالیت است. 

وی یکی از اهداف و ارکان خانه نخبگان بسیج شهرستان کرمانشاه را شناسایی افراد توانمند نخبه دانست و با دعوت رسمی از این افراد برای پیوستن به مجموعه، گفت: از ظرفیت‌های این مجموعه در مسیر رشد و شکوفایی نخبگان استفاد و به صورت کامل و جامع و تمام عیار حمایت می‌شوند تا به یاری خدا به مرحله و ظرفیت‌های بعدی نخبگی راه پیدا کنند.

امیری خاطرنشان کرد: خانه نخبگان بسیج این شهرستان مجموعه‌ای است که به صورت کاملا حرفه‌ای، رسمی و قانونی فعالیت می‌کند و تا پایان راه و معرفی به ظرفیت‌های اثرگذار و واقعی همراه نخبگان است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار