استاندار ایلام خبر داد

ضرورت ایجاد بازارچه محلی در شهرستان‌های ایلام

استاندار ایلام بر راه اندازی بازارچه‌های محلی در شهرستان‌ها تاکید کرد و گفت: ایجاد بازارچه‌های محلی در سطح شهرستان‌های استان پیگیری شود.

بهرام‌نیا استاندار ایلام در نشست کارگروه سرمایه‌گذاری و اشتغال استان ایلام بر راه اندازی بازارچه‌های محلی در شهرستان‌ها تاکید کرد و اظهار داشت: این بازارچه‌ها برای ارائه تولیدات محلی، تولیدات مشاغل خانگی و زنان سرپرست خانوار موثر است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه جذب سرمایه گذار و برون سپاری فعالیت به بخش خصوصی نیز در دستور کار ادارات قرار گیرد افزود: به اندازه‌ای که امورات به بخش خصوصی واگذار شود به همان اندازه توفیقات در دولت نیز حاصل می‌شود.

دبیر شورای اشتغال استان ایلام نیز در این نشست بیان کرد: تعداد ۸هزار و ۲۶۸ هزار ثبت اشتغال در استان صورت گرفته این در حالی است که تعهد اشتعال به سامانه ملی کشور ۸ هزار و ۸۵۹ هزار طرح بوده که معادل بیش از ۹۳ درصد و در مقیاس کشوری، ایلام در رتبه ششم کشور می‌باشد.

همچنین به گفته مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار در اختیار کمیته امداد استان قرار گرفته که تاکنون از این رقم حدود ۱۸۶ میلیارد تومان در قالب ایجاد ۱۴۰۰ طرح پرداخت شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.