اجرای طرح‌های عمرانی در ۴۱ روستای دشتستان

فرماندار شهرستان دشتستان از اجرای طرح‌های عمرانی در ۴۱ روستای دشتستان در سال جاری تاکنون خبر داد.

احمد بنافی در بازدید از طرح‌های عمران روستایی دشتستان گفت: توسعه روستا‌های دشتستان مورد توجه و تاکید قرار دارد و اعتبارات مورد نیاز پروژه‌های روستایی تامین شده است.

وی افزود: آسفالت خیابان‌ها و معابر در مناطق روستایی جزو طرح‌های اولویت‌دار به شمار می‌رود.

فرماندار دشتستان از اجرای طرح‌های عمرانی در ۴۱ روستای دشتستان خبر داد و تصریح کرد: امسال در ۴۱ روستای دشتستان تاکنون طرح‌های عمرانی اجرایی و عملیاتی شده است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان بوشهر نیز بیان کرد: طی ۲ سال اخیر ۶۴۴ هزار و ۱۵۰ مترمربع معادل ۸۱ کیلومتر از معابر روستا‌های شهرستان دشتستان آسفالت شده است.

علی افرند با اشاره به اقدامات مؤثر بنیاد مسکن جهت تحول‌آفرینی در سطح روستاها، بیان کرد: در ۴۱ روستای شهرستان دشتستان با اعتبار ۴۱ میلیارد تومان و از محل اعتبارات قیر رایگان و با مشارکت دهیاری‌ها، معابر روستا‌ها آسفالت شده است.

وی با بیان اینکه توسعه مناطق روستایی در دستور کار بنیاد مسکن است، افزود: اجرای پروژه‌های مهم عمرانی و توجه ویژه به زیرساخت‌ها می‌تواند عامل توسعه روستا و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر‌ها شود.

به گزارش ایسنا به نقل روابط عمومی استانداری بوشهر، معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: در سال ۱۴۰۲-۱۴۰۰ با اعتبار ۱۴۶ میلیارد تومان و در ۲۴۴ روستا از محل اعتبارات قیر رایگان و با مشارکت دهیاری‌ها، ۲ میلیون و ۲۷۴ هزار و ۶۵۱ متر مربع معادل ۲۸۴ کیلومتر از معابر روستا‌های استان آسفالت شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.