مرزبانان سهمی شایسته در پایداری امنیت مرزها دارند

فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: مرزبانان مجاهد شبانه‌روز با بصیرت کامل و هوشیاری مدافع هموطنان هستند و سهمی شایسته در پایداری امنیت مرزها دارند.

سرهنگ یداللخ شرفی بعد از ظهر یکشنبه در این مراسم با بیان اینکه مسئولیت در مرزبانی باید در راستای خدمت در راه خدا و ارزش‌های اسلامی و معنویات باشد، گفت: امروز عظمت و اقتدار نظام اسلامی به برکت خون شهیدانی است که جانانه در راه دفاع از مرز و بوم این کشور از هستی خویش می‌گذرند.

وی با اشاره به ظرفیت بالای مرز‌های استان بوشهر در راستای توسعه پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزود: امنیت مرز‌های استان بوشهر امنیت مطلوب، پایدار و توسعه یافته است و این امنیت به دلیل وجود مدیران شایسته و توجه ویژه‌ای مسئولین به مرز و مرزبانی است.

سرهنگ شرفی ضمن تقدیر از زحمات تک تک مرزبانان در حراست و پاسداری از مرز‌های ایران اسلامی، خاطرنشان کرد: مرزبانان مجاهد شبانه‌روز با بصیرت کامل و هوشیاری مدافع هموطنان هستند و خوشحالیم که خانواده بزرگ مرزبانی، سهمی شایسته در پایداری امنیت و صلابت مرز‌های کشور دارند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر در پایان ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های سرهنگ غلامرضا محقق، سرهنگ امیر ملک‌زاده را به عنوان فرمانده جدید پایگاه دریابانی کنگان معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.