افتتاح مرکز نوآوری سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در کرمانشاه

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از افتتاح مرکز نوآوری سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در کرمانشاه خبر داد.

قباد محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در نشست هم اندیشی نخبگان فناور شرکت‌های دانش بنیان در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که رئیس دانشگاه و معاون تحقیقات و فناوری حضور داشتند همزمان و به صورت وبیناری و با حضور وزیر بهداشت گفت : دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه جزو چهار دانشگاه برتر کشور در حوزه فناوری است و امروز با افتتاح مرکز نوآوری سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی دستاوردی بزرگ برای دانشگاه کرمانشاه در حوزه فناوری رقم خورد.

وی افزود: ️ این مرکز ۱۰۰ مترمربع با تجهیزات کامل و با حضور اساتید حاذق و به ریاست دکتر محمودرضا مرادی و دارای پنج شرکت دانش بنیان و چند هسته فناور است که در کنار یکی از بیمارستان‌های بزرگ کرمانشاه دایر شده به طوری که بعضی از تخت‌های بیمارستان در اختیار این مرکز است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: اتاق تمیز که بخشی از مرکز نوآوری سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی برای تولید فرآورده‌های بیولوژیک و فرآورده‌های دارویی و سلول‌های بنیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

محمدی بیان کرد: دانشگاه‌های علوم پزشکی ظرفیت‌های بی نظیری در حوزه فناوری دارند و برنامه ریزی‌های خوبی باید در این زمینه انجام شود که منتهی به تحولات عظیم در این حوزه گردد.

وی ادامه داد: ما معتقدیم یکی از اساسی‌ترین موضوعات در دانشگاه‌های علوم پزشکی فناوری است و براین اساس در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خوشبختانه موفقیت‌های زیادی کسب کردیم و در این زمینه با وجود مشکلات مالی اعتبارات خوبی اختصاص دادیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.