رییس فدراسیون کبدی کشور:

برنامه‌های راهبردی برای تقویت و توسعه ورزش کبدی در نظر گرفتیم

اورسجی گفت: برنامه‌های راهبردی برای تقویت و توسعه ورزش کبدی در کشور در نظر گرفتیم که به کمک هیات‌های استانی به مرحله اجرا خواهند رسید.

رییس فدراسیون کبدی کشور امروز در مجمع انتخابات رئیس جدید هیات کبدی کردستان در سنندج اظهار داشت: آموزش و پرورش و بسیج و دیگر نهاد‌ها دارای ظرفیت مناسبی برای رشد رشته کبدی هستند و باید از این ظرفیت بیشترین استفاده را کرد.

عباس اورسجی، هیات‌های کبدی استانی را یک فدراسیون در مقیاس کوچکتر توصیف کرد و افرود: رئیس جدید هیات کبدی استان کردستان برنامه‌هایی را در این مجمع مطرح کرد و باید برنامه هایش را عملی کند.

وی با بیان اینکه مسیر رسیدن به تیم‌های ملی برای ورزشکاران کبدی بسیار مهیاست، ادامه داد: رئیس هیات باید به سمت تحول و خلاقیت قدم بردارد تا در کارش موفق شود.

رییس فدراسیون کبدی کشور با تاکید بر اینکه رییس جدید این هیات باید تمامی کمیته‌های استانی و شهرستانی را فعال کند و استعدادیابی را در برنامه‌های خود بگنجاند،ئخواستار همگرایی و انسجام بین اعضای هیات کبدی کردستان شد و گفت: استعداد‌های بسیار خوبی در استان کردستان وجود دارد که باید برای موفقیت این رشته از آنان استفاده کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.