تورم استان سمنان ۳ درصد از میانگین کشوری پایین‌تر است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: تورم این استان در آبان‌ماه امسال با ثبت ۴۲ درصد بالغ‌بر سه درصد از میانگین کشوری پایین‌تر است.

محمدرضا صادقی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: تورم استان سمنان در آبان‌ماه امسال با ثبت ۴۲ درصد بالغ‌بر سه درصد از میانگین کشوری پایین‌تر است.

وی گفت: وضع مراکز عرضه مستقیم میوه و تره‌بار در شهرستان سمنان قابل‌قبول نیست و ضرورت دارد تا رسیدگی به این مهم و راه‌اندازی مراکز در راستای انتفاع مردم تسریع یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان ادامه داد: اقدامات مطلوبی در زمینه تأمین میوه شب عید انجام شده است و تأمین میوه در بخش خرید سیب با اولویت داخل استان و با قید کیفیت در دستور کار باشد.

صادقی بیان کرد: بهبود و ساماندهی وضع بازار مسکن و اجاره‌بها در استان سمنان امری حائز اهمیت و ضروری است که باید اقدامات مطلوب از طریق طرح مدون و جامع ارائه شود.

وی بیان کرد: نظارت و ساماندهی عرضه میوه و تره‌بار، کالا‌ها و اقلام اساسی در استان سمنان در راستای انتفاع مردم و پیشبرد سیاست‌های تنظیم بازار طی ارائه یک طرح جامع و مدون در دستور کار باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار