افزایش جابجایی مسافر توسط ناوگان حمل و نقل آذربایجان شرقی

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: میزان جابجایی مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر استان در هشت ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد افزایش یافت.

آقای تیمورزاده گفت: در هشت ماهه نخست امسال سه میلیون و ۲۷۴ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری استان آذربایجان شرقی به نقاط مختلف کشور جابجا شد.

وی با بیان اینکه این تعداد مسافر با ۳۱۳ هزار و ۸۰۰ سفر شامل اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه جابجا شدند اظهار کرد: ناوگان عمومی حمل و نقل مسافر استان در زمان کنونی با ۶۷۰ اتوبوس، یک هزار و ۶۴۲ مینی بوس و ۸۲۶ سواری کرایه و با ۱۲۵ شرکت و موسسه مسافری فعالیت می‌کند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در زمان کنونی چهار هزار و ۸۰۰ راننده مسافری در سطح استان فعال هستند و ۱۴ پایانه مسافری نیز در شهر‌های مختلف با مالکیت شهرداری وجود دارد و به مسافران خدمات ارائه می‌کنند.

آقای تیمورزاده از مسافران خواست سفر‌های خود را به صورت برنامه ریزی شده و با تهیه بلیط از طریق اینترنتی و دفاتر شرکت‌های مسافری انجام دهند.

وی گفت: تلفن گویای ۱۴۱ آماده دریافت هرگونه پیشنهاد، انتقاد و شکایت در مورد ناوگان حمل و نقل مسافری استان در تمام ساعات شبانه روز است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار