مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی جزو مصوبات سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه

سرپرست معاونت پژوهشی و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه با بیان اینکه مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی برای کمک به حل مشکلات تلاش می‌کند، گفت : این مرکز جزو مصوبات سفر سال ۱۳۹۰ مقام معظم رهبری به استان بود که حدود هفت سال پیش راه‌اندازی شد.

جلیلی سرپرست معاونت پژوهشی و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه در گردهمایی پزشکان و متخصصان درمان ناباروری کرمانشاه به‌مناسبت هفتمین سال تاسیس مرکز درمان ناباروری سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه گفت : مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی کرمانشاه، اولین مرکز تخصصی درمان ناباروری غیردولتی در کرمانشاه است که حدود ۲۲ خدمت تخصصی ارائه می‌کند و تا امروز حدود ۲۵ هزار و ۵۰۰ خدمت به مراجعان داده است.

جلیلی درصد موفقیت درمان زوج‌های نابارور در این مرکز را بین ۳۵ تا ۴۰ درصد اعلام کرد و افزود: این میزان موفقیت در حد استاندارد‌های ملی و بین‌المللی است.

وی میانگین سن مراجعه زوجین به این مرکز را بین ۲۰ تا ۴۸ سال دانست و گفت: امروز یک هزار و چهاردهمین نوازد زنده مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی کرمانشاه به دنیا آمد.

سرپرست معاونت پژوهشی و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه وضعیت زیرساختی و نیروی انسانی این مرکز را مطلوب دانست و گفت: کیفیت خدماتی که در این مرکز ارائه می‌شود، تفاوتی با خدماتی که در تهران و در سایر کشور‌های اروپایی داده می‌شود، ندارد.

وی ادامه داد: در بحث پوشش بیمه‌ای نیز ابتدا بنیاد برکت زوج‌های نابارور عشایری و روستایی را تحت پوشش قرار داد و امروز هم با بیمه سلامت تفاهم‌نامه‌ای خواهیم بست. ضمن اینکه بستن تفاهم‌نامه همکاری با نیرو‌های مسلح و ... هم در دستور کار قرار گرفته است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.